Asistență IT Premium B2B (Business-to-Business)
Un departament IT este întotdeauna util deoarece este în permanență familiarizat cu situațiile zilnice, cu configurațiile și infrastructura IT a locației și este de asemenea familiarizat și cu modul de lucru al celorlalți colegi sau al conducerii.
Acest lucru se traduce însă printr-un cost substanțial de susținut, datorat angajării sau formării unor profesioniști IT, care de multe ori reprezintă adesea o sarcină grea pentru majoritatea întreprinderilor mici și mijlocii. Dacă aveți o afacere mică sau mijlocie, contractarea serviciilor IT gestionate de o altă companie specializată poate fi cea mai bună strategie.
Pentru a păstra o productivitate zilnică lipsită de întârzieri și blocaje repetate din pricina rețelisticii sau diverselor echipamente IT care fie nu mai comunică între ele, pe internet, sau pur și simplu încetează să mai funcționeze, îndeosebi, exact atunci când nu trebuie, ne oferim să venim în ajutorul dvs.
Serviciile de Suport Tehnic IT Premium gestionate exclusiv de către DORADO SYSTEMS®
La ce avantaje vă așteptați pe tot parcursul colaborării?
1. Prin transparență, veți beneficia de un management al costurilor mult mai eficient.
Start-up-urile și întreprinderile mici care nu își permit costuri operaționale mari și mai ales permanente, vor beneficia în mod real de asistența IT gestionată de o firmă specializată, în comparație cu constituirea unui departament IT intern.
Costurile organizării și menținerii unui departament IT intern implică exponențial mai multe cheltuieli.
Pe lângă achiziționarea unor echipamente IT de top pentru fiecare tehnician IT și dotarea acestora cu scule și consumabile necesare întreținerii echipamentelor IT se adaugă și alocarea unui buget pentru ofertarea unui pachet salarial atractiv. Datorită nepriceperii multor patronate în acest vast domeniu de activitate, costul lunar generat de aceste departamente interne va fi dificil de urmărit și menținut la un nivel operațional scăzut.
2. Angajații și conducerea se vor concentra mai mult pe domeniul de activitate al societății.
Principalele motive pentru care firmele eșuează în ceea ce privește productivitatea zilnică, sunt pe parte de infrastructură IT.
Acesta este factorul care diferențiază afacerea dvs. de concurență. Într-o lume în care inovația este cheia supraviețuirii, alegerea unui serviciu de Mentenanță IT B2B gestionată vă poate permite să vă concentrați timpul și resursele pentru dezvoltarea afacerii dvs., în timp ce altcineva se ocupă de suportul IT al companiei din punct de vedere operațional. În acest fel, vă puteți concentra pe ceea ce contează cu adevărat pentru dvs., respectiv să vă mențineți în fața concurenței prin inovare și reinventare în domeniul dvs. de activitate.
3. Siguranța datelor și securizarea în mediul online.
Dacă IT-ul sau rețelistica nu este domeniul dvs. principal de activitate, atunci sunt șanse ca departamentul IT intern să facă multe greșeli, mai ales dacă tehnicienii IT nu au o pregătire sau o experiență vastă în domeniu, ar putea pune în pericol informațiile sensibile ale afacerii dvs.
Companiile care oferă servicii de asistență IT au ca proceduri implicite soluții pentru menținerea datelor clienților săi în siguranță, precum și experiență în gestionarea datelor sau recuperarea acestora în caz de ștergere accidentală sau chiar deteriorare a dispozitivelor de stocare.
4. Serviciul de asistență tehnică IT este acea baghetă magică activată în caz de necesitate.
Dacă tot ce ați făcut până în prezent au fost doar calcule matematice simple iar dintr-o dată, vi se cere să executați aplicații complexe de fizică quantică și apoi să jucați live într-o piesă de teatru televizată, ar însemna probleme cu care nu v-ati confruntat niciodată până acum.
Evident, veți avea nevoie de timp pentru a le învăța, proba, apoi aplica și perfecționa iar dacă ceva nu a funcționat, veți fi nevoit să o luați de la început, fără o bună parte din fișierele necesare. Acest lucru este acoperit de procedurile de mentenanță IT. Contractarea unui serviciu de asistență IT Premium elimină toate aceste aspecte legate de domeniul IT cu care afacerea dvs. se confruntă zilnic.
Avantajele imediate ale unui abonament lunar de asistență IT Premium B2B (Business-to-Business)
Printr-un model eficient și sustenabil din punct de vedere financiar, cea mai bună parte este că furnizorul dvs. de asistență IT va fi la un telefon distanță, îl puteți contacta oricând pentru a rezolva o problemă IT critică apărută în timpul programului de lucru, și care va putea elimina rapid o mare parte din downtime-ul cauzat de acea defecțiune.
Prin alegerea unui abonament de asistență IT de la o companie cu experiență, precum DORADO SYSTEMS®, va oferii afacerii dvs. șansa de a se elibera de un inconvenient critic. În continuare, vă veți concentra resursele financiare ale societății dvs. în scopurile firești destinate creșterii și menținerii nivelului de relevanță în piață, potrivit domeniului de activitate.
Luați legătura cu noi pentru a ne ocupa de întreaga infrastructură IT
pentru toate locațiile dvs. de pe raza teritorială a Municipiului București.
Asistență IT Premium B2B (Business-to-Business)
- asistență IT la distanță,
- intervenție rapidă la locație în caz de necesitate,
- rețelistică locală ethernet și wireless,
- soluții de mentenanță IT durabilă,
- reparare a computerelor și laptopurilor,
- administrarea website-ului sau domeniilor web,
- local & cloud back-up
Ai nevoie de