DORADO SYSTEMS® | Asistenta tehnica la distanta

ASISTENTA TEHNICA LA DISTANTA

Asistenta tehnica la distanta, este un serviciu IT permanent si eficient, prin care se pot rezolva probleme de soft, erori ale sistemului de operare sau chiar asistenta la instalarea sau reinstalarea acestuia.

asistenta tehnica IT la distanta
Asistență tehnică la distanță pentru persoane juridice

ASISTENTA TEHNICA LA DISTANTA PENTRU SITUATII DE URGENTA IT

asistenta tehnica la distanta

Disponibilitate imediată

Stare: Disponibil acum

49,90 ron / Oră *ora este indivizibilă

Serviciul este destinat doar persoanelor juridice

Apelează sau trimite un mesaj pe WhatsApp-ul departamentului tehnic IT pentru situații de urgență IT:

Asistența tehnică la distanță pentru problemele PC-Laptop are scopul de a furniza ajutor online de la un technician IT specializat în reparații PC si Laptop, care va remedia de la distanță probleme de ordin software ale computerului.


Mobil Orange2

0744 922 422

WhatsApp Orange2

+ (4) 0744 922 422


TARIF DE ASISTENTA TEHNICA SI SERVICII INFORMATICE IT LA DISTANTA

49,90 ron / ORA *ora este indivizibilă

Se rezolvă rapid problemele computerului

DORADO SYSTEMS® vă poate ajuta prin intervenții rapide la distanță în următoarele situații:

Reparatii computere PC si laptopuri online prin conectare la distanta

  • Viteza lenta a computerului de tip unitate centala Desktop PC sau laptop
  • Malware, Spyware, Adware si eliminarea virusilor
  • Erori, Crashes (intreruperi/picaje) and Freeze (blocaje)
  • Erori si pop-up-uri in browser
  • Instalarea si eliminarea aplicatiilor daunatoare
  • Sincronizare si backup
  • Probleme / actualizari ale sistemului de operare, setari, softuri si drivere
  • Remediere probleme de router wireless
  • Stergere, inlaturare fisierele nedorite
  • Remedieri probleme de conexiune internet
  • Instalare sau restabilire legatura cu imprimanta USB, de retea locala LAN sau WIFI

Programări online reparații software pentru computere și laptopuri la distanță

Prin eficienta si abordarea noastra pentru repararea computerului online, veti avea acces instantaneu la un profesionist pentru calculatoare care va va ajuta sa rezolvati problemele si sa rezolvati orice problema intampinati.

Si, pentru ca suntem echipati pentru asistenta tehnica la distanta pentru PC sau laptop, va putem rezolva problemele in timp real! Indiferent daca aveti un virus, aveti viteze lente, aveti probleme de actualizare sau nu puteti sa navigati pe internet, contati expertii nostri pentru a va ajuta.

Asistenta tehnica la distanta rezolva in timp real probleme PC-ului sau laptopului. Disponibil oriunde si de cate ori ai nevoie! Cele mai bune solutii pentru PC-Laptop. Rezervati reparatia, fie fizica, fie la distanta a computerului dvs. folosind si formularul de programari online din sectiunea de Contact.

Asistenta tehnica IT la distanta

Industria IT este completata prin conceptul de „asistenta tehnica la distanta”.

Aceasta care presupune oferirea de asistenta tehnica la distanta pentru calculatoare, laptopuri, imprimante, retea locala, server local sau virtual, routere, legaturi cu perifericele, intr-un scenariu in care tehnicienii si clientii se afla in diferite locatii. Disponibilitatea la internet de mare viteza este o conditie necesara pentru asistenta tehnica oferita de la distanta.

Daca va confruntati cu o provocare, puteti contacta serviciile de asistenta tehnica la distanta prin telefon, care apoi vor accesa computerul defect de la distanta pentru a identifica si remedia problema imediat. Acest lucru va asigura intimitatea necompromisa prin chemarea unui tehnician IT la sediu, acasa sau la birou pentru a remedia problema, decat daca este vorba despre o problema hardware (fizica).

Asistenta tehnica IT, Online, fără deplasare

Acest serviciu IT este in opozitie directa cu suportul tehnic obisnuit care necesita deplasare la locatia fizica.

Unele problemele nu pot fi rezolvate prin telefon sau prin conectare la distanță. În acest caz, un tehnician IT va trebui să intervină prin deplasare directă la firma dvs., pentru a vă oferi suportul tehnic necesar. Acest lucru este posibil prin intermediul sistemului de urgențe IT implementat pentru necesități de prezență fizică a tehnicianului la locația clientului, persoană juridică. 

Serviciile de asistenta tehnica la distanta sunt o solutie viabilă pentru companiile ce nu detin un deparament IT dedicat.

Consumatorii juridici, respectiv firmele pot solicita ajutorul asistentei tehnice de la distanta pentru a instala sau actualiza aplicatiile software, crea sau gestiona copii de rezerva pentru a protejarea impotriva pierderilor de date si multe alte situatii.

Serviciile de asistenta tehnica la distanta asigura o performanta de top pentru o afacere, si este utila atat pentru intreprinderi mici, cat si pentru intreprinderi mari ce sunt mereu in functiune.

Serviciile de mentenanta tehnica la distanta ofera continuitatea in conditii bune a operatiunilor de zi cu zi eliminand rapid problemele tehnice care pot perturba o intreaga infrastructura sau retea sau pot incapacita un departament sau tine pe loc productia din acea zi sau viitoare.

Avand un suport tehnic la distanta securizat, se vor soluționa problemele care afectează activitatea dvs. principală și putând fi remediate în timp real, folosind instrumentele și procedurile de asistenta tehnica pe baza de abonament anual. Astfel, veți fi complet acoperiți în zona de IT, în ceea ce privește productivitatea și performanța companiei dvs. sau a punctelor de lucru din teren.

Contract de Mentenanta IT la distanta

Avantajul unui contract de asistenta tehnica la distanta permanenta

Unul dintre avantajele cheie ale utilizarii serviciilor de asistenta tehnica la distanta este faptul ca exista sanse minime de a avea un timp de nefuncționalitate pe termen nedefinit a echipamentelor IT pe care se bazează întocmai, buna funcționare a activității companiei.

Contractând serviciul de suport tehnic la distanta, obtineți beneficiul diagnosticării proactive și de rezolvare a tuturor problemelor imediate cât și viitoare, într-unul singur pachet de mentenanță IT.

Un alt mare beneficiu al serviciilor de asistenta tehnica la distanta este costul deosebit de convenabil.

Orele prețioase investite în căutarea unui tehnician IT pregătit să depaneze problema semnalată sau care să se poată deplasa rapid la locatia dvs., de cele mai multe ori nu este un lucru ușor de realizat. De regulă va trebui să stabiliți o programare în acest sens, iar acest lucru va prelungii desigur durata de inactivitate a echipamentului IT.

Serviciile de asistenta tehnica la distanta

sunt eficiente in rezolvarea problemelor complexe in timp real.

Intrucat asistenta tehnica “la fata locului” spre deosebire de asistenta tehnica la distanta, necesita mai mult timp de asteptare pentru ca tehnicianul IT sa ajunga la locație sau sa planifice intervenția pe o alta zi. Prin existenta unui contract de asistenta tehnica de la distanta veți evita posibilitatea întreruperii activității pe o perioada de timp nedeterminata.

Accesul imediat asupra defectului reclamat reprezintă desigur un avantaj. Folosind instrumente IT avansate de asistenta tehnica la distanta sau remote access, tehnicianul IT poate folosi timpul in avantajul clientului si poate rezolva problemele semnalate adesea foarte rapid. De asemenea, asistenta tehnica la distanta, împreună cu indicațiile viitoare, vor însemna economii semnificative ale costurilor de servisare viitoare.

Serviciile de asistenta tehnica la distanta ajuta multe companii sa functioneze eficient in orice moment.

EFICIENTA SI COSTUL REDUS, DEDUCTIBIL IN CONTABILITATE

Reduceti timpul pierdut cu căutarea tehnicianului IT potrivit, reduceți costurile privind deplasarea fizică și diagnosticarea.

Rezolvarea problemelor IT va fi cu până la 95% mai eficientă și mai rapidă.

ASISTENTA TEHNICA SPECIALIZATA IN DOMENIUL DE SERVISARE IT

Asistenta tehnica imediata si instruire pentru utilizatorii finali ai echipamentului IT.

CALITATEA SUPERIOARA A SERVICIILOR IT OFERITE

Serviciile IT sunt executate rapid prin proceduri specifice mentenanței IT proactive.

Acest lucru reprezinta un plus, deoarece in multe cazuri problema semnalata poate fi de cele mai multe ori de ordin hardware.

3.482 Vizualizari