Despre SEO sau Search Engine Optimisation, adica optimizarea rezultatelor in motoarele de cautare, si panoul de cunostinte Google sau Google Knowledge Panel putem lua in considerare urmatoarele aspecte.
Informatiile din panoul de cunostinte (Knowledge panel)

Atunci cand utilizatorii cauta o afacere pe Google, pot vedea informatii despre acea companie intr-o caseta care apare in partea dreapta a rezultatelor cautarii. Informatiile din caseta denimita panoul de cunostinte, va pot ajuta clientii sa va descopere si sa va contacteze.
Panourile de cunostinte sunt alimentate de informatiile introduse manual si actualizate periodic prin contul business.
Pentru anumite categorii de afaceri, panoul de cunostinte poate afisa informatii unice pentru acel tip de afacere. De exemplu, inregistrarile unui centru de fitness vor arata facilitatile oferite, cum ar fi un serviciu Wi-Fi sau o piscina incalzita. Saloanele de coafura sau service-urile de calculatoare si laptopuri pot sa editeze anumite atribute in Google Afacerea Mea sau Google My Business. Pentru listele de restaurante, utilizatorii pot vedea sugestii despre locatii si un numar care indica probabilitatea ca un loc sa corespunda intereselor si preferintelor lor.
Cum poate afacerea mea sa apara in panoul de cunostinte Google?
La fel ca si in cazul rezultatelor cautarii, daca informatiile despre o afacere vor aparea sau nu in panoul de cunostinte sunt determinate de o varietate de factori. Relevanta, distanta si importanta afacerii contribuie la pozitionarea acesteia in rezultatele cautarii locale. Actiunea de verificare a unei afaceri nu garanteaza faptul ca va aparea in panoul de cunostinte.
Deosebit de important in SEO

Nu exista nici o modalitate de a solicita sau de a plati un clasament mai bun in Cautarea Google, Harti Google sau Compania mea pe Google. Detaliile algoritmului de cautare sunt pastrate confidentiale pentru a face sistemul de clasificare cat mai echitabil posibil pentru toti.
Nu-mi pot gasi afacerea listata pe Google

Prin crearea unei inregistrari pe Compania mea pe Google, informatiile comerciale se pot afisa in Harti Google, in Cautarea Google si in alte proprietati detinute de Google.
Daca ati creat deja o inregistrare, exista cateva motive frecvente pentru care este posibil sa nu va vedeti afacerea in Harti si in cautare:
- Afacerea nu este verificata. Verificarea listarii reprezinta o solicitare online catre Google de a transmite la locatia indicata o carte postala cu un cod de verificare unic. Dupa primirea cartii postale, acest cod se va introduce in cont si practic se va verifica faptul ca pozitia indicatorului corespunde in mod real cu adresa comunicata.
- Informatiile despre companie pe care le furnizati nu sunt eligibile sa apara pe Google pana cand nu confirmi compania, urmand pasii explicati anterior.
- Afacerea apare pe Google Maps, insa nu apare intotdeauna in rezultatele cautarii.
Informatii relevante in motoarele de cautare
Plasarea informatiilor despre afacere in rezultatele cautarii va fi diferita, insa informatiile corecte, complete si actualizate ale companiei sunt cea mai eficienta modalitate de a asigura cel mai bun rang posibil.
Rezultatele cautarii societatii sau obiectului de activitate pe Google

Rezultatele de cautare se bazeaza pe algoritmi care iau in calcul o gama larga de factori. Cand faceti modificari dese in informatiile listate, este posibil sa se schimbe acel echilibru. Modificarile pot dura pana la 3 zile pentru a aparea.
Cu toate acestea, ar trebui sa va puteti gasi listarea dupa efectuarea modificarilor, cautandu-o dupa nume pe Harti Google.Un alt factor pentru care afacerea nu apare dupa denumire este ca Informatiile despre nu respecta regulamentul. In acest caz, listarea poate fi stearsa sau modificarile sa nu apara, insa in acest sens veti primii indicatii suplimentare din partea aplicatiei.
Concluzii despre SEO si rezultate in motoarele de cautare principale
Pentru a vorbi despre SEO, implica multe aspecte de la continut, aranjare in pagina, subtitluri eficiente, pana la puterea serverului ce va gazduieste paginile site-ului. Acest ultim aspect este in sine cel mai important de altfel.

Multi beneficiari din nevoia de a economisii niste banuti, ocolesc acest aspect si prefera sa investeasca in promovare. Astfel promoveaza un site lent care apoi va pierde pe partea de trafic din accesari.
Cea mai buna analogie care o putem folosi in gasirea unor informatii relevante despre SEO este de a gandi ca un computer.
Un SEO bun il poate furniza un programator care gandeste cel mai aproape de acel algoritm si care, cu ghilimelele de rigoare, sa vorbeasca tuturor prin intermediul unui motor de cautare.