Despre SEO și algoritmul Google (Google Search Optimization).
Din optimizarea rezultatelor ce apar în motoarele de căutare și panoul de cunoștinte Google (Google Knowledge Panel) putem lua în considerare următoarele aspecte.
Informațiile din panoul de cunostinte (Knowledge panel)
Atunci când utilizatorii caută o afacere pe Google, pot vedea informații despre acea companie într-o casetă care apare în partea dreapta a rezultatelor căutării. Informațiile din casetă denumită “panoul de cunoștințe”, vă vor ajuta clienții online să va descopere web site-ul și să vă contacteze.
Panourile de cunoștințe sunt alimentate de informațiile introduse manual și actualizate periodic prin contul business.
Pentru anumite categorii de afaceri, panoul de cunoștințe poate afișa informații unice pentru acel tip de afacere. De exemplu, înregistrările unui centru de fitness vor arată facilitățile oferite, cum ar fi un serviciu Wi-Fi sau o piscină încălzită.
Saloanele de coafură sau service-urile de calculatoare și laptopuri pot să editeze anumite atribute în Compania mea pe Google sau Google My Business. Pentru listările de restaurante, utilizatorii pot primii sugestii despre aceste locații sugestii ce indică astfel probabilitatea că acea locație să corespundă intereselor și preferințelor celor care caută un restaurant în zona din care este efectuată căutarea.
Cum pot face ca afacerea mea să apară în panoul de cunoștințe Google?
La fel ca și în cazul rezultatelor căutării, dacă informațiile despre o afacere vor apărea sau nu în panoul de cunoștințe sunt determinate de o varietate de factori. Relevanța față de căutare și distanța față de persoana care o caută, contribuie la poziționarea acesteia în rezultatele căutării locale. Acțiunea de verificare a unei afaceri nu garantează faptul că va apărea în primele poziții ale panoului de cunoștințe.
Deosebit de important în informarea despre SEO
Algoritmul Google
Nu există nici o modalitate de a solicita sau plăti un clasament mai bun în căutarile Google, pe hărțile Google sau în Compania mea pe Google. Detaliile algoritmului de căutare sunt păstrate confidențiale, pentru a face sistemul de clasificare cât mai echitabil pentru toți cei ce îl folosesc.
Nu-mi pot găsi afacerea listată în Google!
Despre SEO si Google My Business
Prin crearea unei înregistrări în Compania mea pe Google, informațiile comerciale se pot afisa în Hărti Google, Căutarea Google și în alte aplicații deținute online de către Google.
Daca ați creat deja o înregistrare, există câteva motive frecvente pentru care este posibil sa nu vă vedeti afacerea în Hărti sau în căutare:
- Afacerea nu este verificată. Verificarea listării reprezintă o solicitare online către Google de a transmite la locația indicată o carte poștală cu un cod de verificare unic. După primirea cărții poștale, acest cod se va introduce în cont și practic se va verifica faptul că poziția indicatorului corespunde în mod real cu adresa comunicată.
- Informațiile pe care le furnizati despre companie nu sunt eligibile să apară pe Google până când nu confirmați compania, urmând pașii explicați anterior.
- Afacerea apare pe Google Maps, însă nu apare întotdeauna în rezultatele căutării.
Informații relevante despre SEO în motoarele de căutare
Plasarea informațiilor despre afacere în rezultatele căutării va fi diferită, însă informațiile corecte, complete si actualizate ale companiei sunt cea mai eficientă modalitate de a asigura cel mai bun rang posibil.
Rezultatele căutării societății sau obiectului de activitate pe Google
Rezultatele din căutare se bazează pe anumiți algoritmi care iau în calcul o gamă largă de factori. Când faceți modificări dese în informațiile listate, este posibil să se schimbe acel echilibru. Modificările majore pot dura și până la 3 zile pentru ca acestea să fie verificate și ca afacerea să reapară online.
Cu toate acestea, ar trebui să vă puteți regăsi listarea după efectuarea modificărilor, căutându-o după denimire pe Hărțile Google. Un alt factor pentru care afacerea să nu apară după denumire este posibilitatea ca informațiile furnizate să nu respecte regulamentul Google. În acest caz, listarea poate fi ștearsă sau modificările să nu apară. În acest sens veți primii indicații suplimentare din partea aplicației.
Concluzii despre SEO și rezultatele din motoarele de căutare principale
A discuta despre SEO, subiectul implică multe aspecte, de la conținut, aranjare în pagină, subtitluri eficiente, pînă la puterea serverului ce găzduiește paginile site-ului. Acest ultim aspect este în principal cel mai important.
Mulți beneficiari, din nevoia de a economisii niște bănuți, ocolesc acest aspect și preferă să investească în promovare. Astfel, promovează un website lent, care apoi va pierde pe partea de trafic din accesări și nu numai.
Informații avansate despre SEO
Cea mai bună analogie pe care o putem folosi în găsirea unor informații relevante despre SEO este abilitatea de a gândi ca un computer.
Multe din informațiile necesare despre SEO, le poate furniza un programator de website-uri, care cunoaște setările și procedurile care se aproprie cel mai mult de algoritmul unui motor de căutare.
Scrierea cu diacritice vor ajuta de asemenea la geo localizarea linvistică a website-ului sau afacerii în motoarele de căutare.