Este necesar un website?
Vă invit sa aflăm împreună.
A fost odată, de mult, o vreme când o companie putea alege să nu dețină un site web. Acestă alegere nu avea să afecteze cu nimic impactul său în vânzări sau în activitatea curentă. Nici măcar imaginea sa nu era legată de acest aspect.
Companiile de atunci puteau argumenta că nu au nevoie de un site web profesional și că ar putea funcționa foarte bine fără unul. Apoi, unul dintre concurenții lor a decis să obțină un site web. Pentru a nu fi mai prejos, un alt concurent a decis să urmeze suita. Apoi alta și apoi alta.
La scurt timp, din ce în ce mai multi clienți întrebau afacerile dacă și-au creat un site web. Indicând faptul că mai mulți participanți din respectivul domeniu au deja ceva chiar și destul de atrăgător.
În cele din urmă, și-au dat seama că este necesar un website pentru a ține pasul cu concurenții lor.
Și astfel, internetul a explodat. În zilele noastre, toată lumea are un site web. De la corporații mari la întreprinderi mici, afaceri de familie, freelanceri, bloggeri, vloggeri, toată lumea este pe internet.
Afacerea dvs. este pe internet?
Am creat acest articol pentru a vorbi cu puținele companii care încă nu au abordat potențialul de pe internet. Vrei să ai o prezență pe internet, dar pare o sarcină descurajantă.
De ce este necesar un website?
– De unde încep? veți spune dvs. „Ce probleme va trebui să abordez pentru a profita la maximum de noul meu site web?” veți continua.
Acest scurt articol va acoperi unele dintre aspectele întregului proces de proiectare a unui site web pentru care trebuie acordată o atenție deosebită.
Am proiectat multe site-uri web pentru clienți care habar nu aveau de unde să înceapă.
Credem cu tărie că educația clienților este o parte vitală asupra succesului general al proiectului de construire a unui website. Majoritatea companiilor profesionale de web design au publicat mii de articole, care îi pot ajuta pe clienții lor potențiali să-și răspundă la unele dintre întrebările lor. Având în vedere acest lucru, am scris și noi acest articol.
Este necesar un website? Nu merge și fără website?
Site-urile web pot fi pentru uz personal, în general denumite bloguri personale, unde scrieți articole despre voi.
Este necesar un website pentru a putea sa scrieți despre diversele activități ce vă reprezintă, hobby-uri sau experiențe de viață din care alții pot învăța. Va fi pentru a face publicitate unui serviciu de afaceri? Va fi un site web informativ ca un canal media sau stiri.
Poate fi un site profesional, cu scopul de a transmite unele cunoștințe vizitatorilor și abonaților. Sau va fi un site creat pentru a vinde un produs sau un serviciu.
Este important să apăreți în top 10 în motoarele de căutare?
Acestea sunt întrebări vitale cu care să începem.
Răspunsurile pe care le găsiți mai jos, vă vor determina direcția în care ar trebui să meargă decizia referitoare la mediul online. Internetul deșii este mare și are loc pentru fiecare, nu toți ajung în prima pagină. Necesită muncă, necesită timp și pricepere.
Înarmati-vă cu răbdare, deoarece dacă nu sunteți prezenți deloc în mediul online, o veți lua de la zero. Același lucru pe care l-ați făcut în trecut cu punerea în mișscare a afacerii în mediul offline (din spațiul stradal, sau din fabrică), la fel se va întâmpla și pe internet. Pentru a face asta este necesar un website.
Oricine vă va garanta verbal succesul imediat al site-ului, insă, de multe ori vă va dezamăgii la fel de rapid așteptările.
Aveți deja o siglă? Sunteți deja o firmă cunoscută pe plan local?
Dacă ați fost în afaceri până în prezent, este posibil să aveți deja o siglă sau o marcă comercială pe care clienții dvs. o recunosc.
Dacă acesta este cazul, aveți imaginea originală, care vă poate propulsa pe plan local. Va fi important să utilizați un logo dar pentru asta este necesar un website.
Dacă nu aveți un logo sau ceva prin care clienții vă cunosc în prezent, aveți vreo idee despre ceea ce vă poate plăcea, o schiță sau ceva similar?
Oricare ar fi cazul, de obicei o companie de web design profesională poate proiecta o siglă pentru dvs. sau o poate folosi sau îmbunătății pe cea actuală.
Aveți anumite culori pe care doriți să le utilizați în site?
Nu toate culorile funcționează bine pe Internet. În general, selectarea câtorva culori este cea mai bună cale de urmat. Proiectantul dvs. web vă poate ajuta să selectați culori de calitate, care să se unească într-un design pe care veți fi mândru să-l prezentați.
Ați văzut site-uri web care vă plac?
Furnizarea unui exemplu (sau exemple) de site-uri care vă plac este o modalitate bună de a ajuta designerul dvs. web să înțeleagă aspectul pe care doriți să îl urmați. O agenție de webdesign profesională va obține de obicei acest tip de feedback de la clienții lor din domeniul de activitate similar cu al afacerii dvs.
Aveți un nume de domeniu pentru site?
Aceasta este adresa reală a site-ului web. Este ceea ce veți spune când cineva vă întrebă: „Aveți un site web?” Dacă nu aveți deja unul înregistrat, designerul dvs. web se poate ocupa de acest lucru pentru dvs.
Unele companii de webdesign pot percepe direct plata anuală pentru domeniu. Cu toate acestea, unele companii de web design oferă domeniul gratuit in primul an. Asigurați-vă că întrebați, astfel încât să nu existe confuzie.
Câte pagini web doriți pentru site-ul dvs.?
Aproape toate site-urile web de prezentare au o pagină principală, o pagină de Contact și o pagină explicativă pentru Produse sau Servicii.
Cu toate acestea, trebuie să determinați ce doriți să sublinieze site-ul dvs., ce caracteristici sunt mai relevante pentru afacerea dvs.
Este important ca vizitatorii să cunoască istoria și direcția firmei dvs.? Dacă da, veți avea nevoie de o pagină „Despre noi”. Aveți categorii de produse pe care doriți să le prezentați pe site-ul dvs. web? Dacă da, fiecare categorie, serviciu sau produs va avea propria pagină.
Doriți ca vizitatorii să poată completa un formular de comandă atunci când sunt gata să cumpere ceva? În acest caz, veți avea nevoie de o pagină „Formular de comandă”, sau acest formular poate fi afisat în pagina fiecarui produs sau serviciu.
Proiectantul dvs. de web vă va întreba despre toate aceste aspecte. Este bine să vă gândiți temeinic la acest lucru înainte de a cere construcția, deoarece, de regulă, orice modificare va costa în plus.
Costurile unui website vor fi mai mari atunci când volumul de informație ce nu a fost specificată de la începutul construcției este semnificativ mai mult.
De regulă, cu cât are mai multe pagini un site web, cu atât costul este mai mare. Așa că alegeți o companie de design web cu care vă simțiți confortabil și nu alegeți mai multe pagini decât aveți cu adevărat nevoie.
Aveți texte și fotografii bune de utilizat pe site?
Dacă aveți imagini de utilizat pe site-ul dvs., iar acestea sunt executate într-un format digital de înaltă calitate puneți-le la dispoziție constructorilor. De regulă, o fotografie copiată de pe facebook sau trimisă pe whatsapp nu va arăta bine pe site-ul web. Cele mai bune fotografii sunt cele realizate cu o cameră digitală sau un smartphone de ultimă generație. Acestea pot fi utilizate pe site-ul web și formatate astfel încât să aibă un aspect profesional.
Multe companii de design web sunt capabile să facă fotografii pentru dvs. De obicei, acest serviciu presupune un cost suplimentar, dar este executat profesional, strict pentru acel scop. Deci asigurați-vă că discutați și despre această opțiune.
Doriți să vă întrețineți singuri site-ul web?
Dacă da, aveți o înțelegere avansată a limbajelor de programare și utilizare din spatele site-ului web. Unele dintre aceste limbaje pot include denumiri precum:
- PHP
- HTML
- XML
- SWF
Dacă sunteți familiarizați cu acești termeni, compania dvs. de webdesign vă poate configura site-ul web pentru a permite să îl întrețineți singuri.
Cu toate acestea, majoritatea companiilor nu vor sprijini site-urile în care clientul a modificat sau modifică în mod constant codul sursă sau are acces și gestionează partea de construcție. Asigurați-vă că discutați acest lucru în timpul consultării inițiale.
Unele companii specializate în webdesign vor crea sisteme de management al conținutului (CMS). Acestea permit clienților lor să actualizeze site-ul web fără a fi nevoie să se atingă codul sursă. Cu un CMS personalizat, puteți schimba conținutul site-ului web.
Aceasta înseamnă că nu trebuie să învățați limbaje de programare și, în același timp, nu trebuie să apelați compania dvs. de design web de fiecare dată când doriți să vă actualizați site-ul cu diverse informații.
Desigur, compania pe care o alegeți ar trebui să fie întotdeauna disponibilă pentru a vă ajuta dacă vă blocați.
Sperăm că acest articol v-a oferit câteva îndrumări bune de urmat în calea către noul dvs. site web. Cu o pregătire avansată, veți aborda Internetul din cealaltă perspectivă.
Din perspectiva de creator de conținut, Compania de webdesign pe care o alegeți ar trebui să fie dispusă să vă furnizeze un portofoliu.
Faceți-vă timp pentru a examina lista. Acest lucru vă va oferi informații suficiente pentru a lua o decizie înțeleaptă.