TERMENI SI CONDITII

Website-ul online Dorado Systems sub denumirea comerciala a DORADO SYSTEMS & SERVICES S.R.L este o persoana juridica cu sediul social in Bucuresti, Str. Aleea Alesd 10 avand numar de ordine in Registrul Comertului J40/15885/2013, cod unic de inregistrare fiscala 32621910.

Prezentul document denumit si ‘’ Termeni si Conditii ‘’ reprezinta un contract la distanta si stabileste termenii si conditiile de utilizare si achizitionare a produselor si serviciilor comercializate prin intermediul website-ului nostru online. Prin accesarea site-ului UTILIZATORII/CLIENTII consimt sa respecte termenii si conditiile prezentate in continuare precum si legislatia aplicabila.

UTILIZATORII/CLIENTII acestui site sunt rugati sa citeasca cu atentie termenii si conditiile de utilizare inainte de a plasa o comanda.

Definitiile si termenii folositi:

UTILIZATOR – reprezinta persoana care acceseaza site-ul in scopuri private sau profesionale si care a acceptat Termenii si Conditiile prezentului site, indeplinind in acest sens toate cerintele procesului de inregistrare.

CLIENT – reprezinta persoana care acceseaza site-ul in scopuri private sau profesionale si care a acceptat Termenii si Conditiile prezentului site, indeplinind in acest sens toate cerintele procesului de inregistrare, ce initiaza si finalizeaza o comanda.

COMANDA – reprezinta un document electronic, generat ca urmare a accesarii SITE-ULUI de catre un CLIENT, ce intervine ca forma de comunicare intre SOCIETATE si CLIENT.

CONTRACT: reprezinta o COMANDA confirmata de catre SOCIETATE, prin care SOCIETATEA este de acord sa livreze CLIENTULUI produse si servicii, iar CLIENTUL este de acord sa efectueze plata acestora.

DOCUMENT – prezentele Termene si Conditii.

TRANZACTIE – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre Dorado Systems, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

RATING– modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator fata de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui produs sau serviciu.

REVIEW – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

Conditii generale de folosire a site-ului/serviciului

– Utilizarea site-ului ( insemand accesul, navigara si achizitionarea produselor ) constituie un acord implicit de respectare a termenilor si conditiilor prezentate in cuprinsul acestui document, cu toate efectele si consecintele ce decurg din acesta. Prezentul document este supus legii romane.

– Administratorul site-ului https://doradosystems.ro isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment continutul acestui acord, fara o notificare prealabila a persoanelor care il utilizeaza. UTILIZATORII au acces permanent la termenii si conditiile de utilizare a serviciilor pentru a le putea consulta in orice moment.

– Dorado Systems isi rezerva dreptul de a modifica sau de a intrerupe, temporar sau permanent, partial sau in totalitate, serviciile puse la dispozitie prin intermediul acestui site, cu sau fara o notificare prealabila.

– Dorado Systems poate schimba in orice moment continutul si conditiile de folosire a site-ului. Noile conditii devin valabile in momentul in care au fost facute publice prin inscriere in acest site si nu au caracter retroactiv.

Politica de vanzare online

– Pentru a i se permite accesul la serviciu, UTILIZATORUL va trebui sa accepte prevederile documentului

– UTILIZATORUL este in intregime responsabil pentru pastrarea confidentialitatii asupra parolei asociate accesului la contul sau.

– Accesul la serviciu este permis oricarui UTILIZATOR.

– Dorado Systems isi rezerva dreptul de a limita accesul UTILIZATORULUI / CLIENTULUI la serviciu, in functie de comportamentul acestuia fata de Dorado Systems, precum si in situatii in care Utilizatorul foloseste pe site sau in comunicarile cu Dorado Systems un limbaj neadecvat ori produce un prejudiciu material sau de imagine

– In cazul in care un client a emis o comanda pe care nu a ridicat-o, Dorado Systems isi rezerva dreptul de a bloca contul acelui client, si de nu mai onora viitoarele comenzi plasate pe acest site.

Produsele comercializate

– Produsele comercializate prin intermediul site-ului https://doradosystems.ro sunt produse noi, originale, care in momentul livrarii vin insotite de factura fiscala conform legislatiei in vigoare.

– Preturile produselor prezentate includ TVA . Preturile sunt valabile in limita stocului disponibil. Pot fi actualizare periodic, in functie de preturile de achizitie de la producatori. Incercam sa depunem toate eforturile pentru obtinerea unui pret cat mai bun de care dvs. sa beneficiati.

– Pozele au caracter informativ si orientativ si nu creeaza obligatii contractuale. Dorado Systems incearca prin produsele si descrierile produselor prezentate pe site sa ofere o imagine cat mai aproape de realitate a acestora. Dimensiunea produselor si culorile afisate depind de calitatile si setarile de lumina ale monitorului pe care il utilizati, dar si de modificarile suferite in timpul prelucrarilor de software. Nu suntem raspunzatori pentru posibilele diferente aparute intre cele de pe monitorul dvs. si cele ale produselor in sine.

– De asemenea, din considerente legate de coerenta structurii informatiei, uneori descrierile produselor pot fi incomplete, insa Dorado Systems face eforturi de a prezenta informatiile cele mai revelante.

Valabilitatea preturilor si a ofertelor speciale/promotionale

– Preturile de achizitie al produselor si serviciilor este cel din momentul plasarii comenzii, in limita stocului disponibil.

– Preturile de achizitie al produselor si serviciilor dintr-un contract onorat nu se pot modifica.

– Desi depunem toate eforturile pentru ca preturile afisate sa fie corecte, pot exista situatii in care sa apara erori. In acest caz, CLIENTUL va fi informat cat mai rapid cu putiinta cu privire la eroarea produsa. Intr-o astfel de situatie, CUMPARATORUL va putea alege intre a reconfirma COMANDA la pretul corect si anula COMANDA.

– CLIENTUL poate renunta la produsele si serviciile achizitionate prin comanda, numai in perioada de timp cuprinsa intre emiterea comenzii si transformarea acesteia in contract, doar in cazul in care metoda de plata aleasa este ramburs.

Comanda online

– Clientul poate efectua comenzi pentru produsele comercializate la un moment dat exclusiv pe site.

– Prin finalizarea comenzii CLIENTUL consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.

– In cazul in care CUMPARATORUL nu poate fi contactat pentru confirmarea comenzii in termen de maxim 5 zile, folosindu-se detaliile de contact furnizate in comanda, Dorado Systems isi rezerva dreptul de a ANULA comanda, iar CUMPARATORUL va fi informat de acest fapt printr-un e-mail.

– Dorado Systems poate anula comanda efectuata de catre Client, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care datele furnizate de catre Client, pe site sau in cuprinsul comenzii, sunt incomplete sau incorecte;

– Din momentul in care CLIENTUL valideaza contravaloarea comenzii efectuate sau in care Dorado Systems informeaza CLIENTUL cu privire la comanda sa validata, comanda acestuia devine CONTRACT la Distanta, aplicandu-se astfel definitiile cuprinse in O.U.G. 34/2014, denumit in cuprinsul acestui document CONTRACT, la care se anexeaza, dar fara a se limita la, prezentele Termeni si Conditii.

– Programul de preluare al comenzilor este de luni pana vineri intre orele 09:00 – 15:00, livrarea urmand a se efectua de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00

– Comenzile vor fi onorate in ordinea cronologica in care au fost inregistrate de catre sistem. O comanda nu poate fi onorata in cazul in care, pe acelasi produs, a fost inregistrata o alta comanda inaintea ei, din punct de vedere cronologic si ulterior confirmata, ducand la epuizarea stocului. In cazul in care comanda a fost achitata, banii vor fi returnati in contul UTILIZATORULUI in cazul in care UTILIZATORUL notificat nu doreste un alt produs.

Instrumente de plata

– Plata poate fi efectuata online cu cardul bancar sau ramburs la livrarea coletului de catre curier.

– Produsele platite online trebuie achitate integral, in caz contrar nu se va efectua livrarea.

– DORADO SYSTEMS & SERVICES S.R.L va emite catre CLIENT o factura pentru produsele si serviciile ce urmeaza a fi livrare, obligatia CLIENTULUI fiind aceea de a furniza corect informatiile necesare emiterii facturii conform legislatiei in vigoare.

Important! In cazul clientilor ce figureaza cu comenzi neridicate sau colete returnate si revin cu o noua comanda, pentru a fi onorata Dorado Systems isi rezerva dreptul de a solicita ca modalitatea de plata a comenzii sa fie efectuata integral online.

Informatii despre livrare

– Toate comenzile plasate de LUNI pana VINERI in intervalul 09:00 – 15:00 sunt expediate in aceeasi zi, exceptand sarbatorile legale si perioada noastra promotionala.

– Livrarea produselor se va realiza in maxim 24-48 de ore din momentul confirmarii comenzii de catre CLIENT. Termenul de livrare poate fi depasit in situatia in care localitatea nu se afla in aria de acoperire, in cazul promotiilor sau in cazul unei perioade in care drumurile sunt impracticabile ( precipitatii cantitative/caderi masive de zapada )

– Dorado Systems se obliga sa livreze produsele in sistem de curierat.

– Dorado Systems asigura ambalarea corespunzatoare a produselor.

Returnarea produselor si returnarea contravalorii produselor 

– Daca sunteti nemultumit(a) de produsul primit, Dorado Systems va permite sa il returnati in termen de 30 zile lucratoare de la data primirii produsului, cu respectarea conditiilor de retur.

– Legislatia romana in domeniu prevede urmatoarele: ,,consumatorul, persoana fizica, are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 15 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”. (conf. O.G. 130/2000 art. 2 lit. e.). ,,CLIENTI” sau ,,consumatori” sunt doar PERSOANELE FIZICE. CLIENTII cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.

– In cazul returnarii produselor, CLIENTULUI i se returneza contravaloarea produselor comandate ( in cont bancar ) , cheltuiela transportului produsului returnat revenindu-i CLIENTULUI. Returul se face doar prin curier.

– Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite. Ambalati corespunzator produsul pentru ca acesta sa fie ferit de socuri ce pot aparea in timpul transportului. Produsele care ajung retur si prezinta urme de deteriorare din cauza ambalarii necorespunzatoare, nu vor putea beneficia de garantia returnarii.

– NU se accepta returul produselor care: ( au fost desigilate/testate/utilizate/nu insotesc documentele ce dovedesc achizitia/au ambalajele deteriorate ) In cazul in care nu sunt respectate conditiile de retur, nu vom accepta restituirea banilor.

– Pentru notificari ale intentiei de retur si orice alte intrebari, contactati-ne la adresa: [email protected]

Politica de confidentialitate

Site-ul https://doradosystems.ro respecta viata Dvs. privata si datele cu caracter personal pe care le impartasiti cu noi in momentul acesarii acestui site. Aceste informatii au rolul de a va informa asupra modului in care colectam datele Dvs. si cum/unde am putea sa le folosim.

DORADO SYSTEMS & SERVICES SRL opereaza acest site in conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, DORADO SYSTEMS & SERVICES SRL are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra.

Prin completarea datelor dvs. in formularul de creare de cont si/sau de Comanda declarati ca acceptati neconditionat ca datele dvs. personale sa fie incluse in baza de date a Dorado Systems si va dati acordul expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate nelimitat teritorial si/sau temporar de catre Dorado Systems.

Prin citirea prezentelor ‘’ Termene si Conditii ‘’ ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de se adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor sale garantate de Legea 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date. Totodata, aveti dreptul de a va opune prelucrarii datelor dvs. personale si de a solicita stergerea totala sau partiala a acestora.

De asemenea, Dorado Systems poate furniza datele dumneavoastra cu caracter personal altor companii cu care se afla in relatii de parteneriat, dar numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare, dupa cum urmeaza: furnizori de servicii de marketing, curierat, servicii de plata / bancare.

Cum sunt colectate datele?

– Prin formularul de inregistrare client;

– Prin formularul de comanda;

– Prin formularul de contact.

Securitatea datelor:

– Pastrarea datelor este realizata pe sisteme informatice securizate;

– Transferul datelor este realizat prin conexiuni criptate securizate.

Putem utiliza informatiile pe care le colectam pentru:

– A va asista in alegerea produsului;

– A facilita comunicarea si informatiile asupra starii comenzilor/ a stocului produselor si asupra diferitelor oferte/promotii disponibile;

– A va furniza servicii si pentru a face disponibile functionalitati pe site-ul nostru;

– Informatiile privind plata si livrare (cum ar fi numarul cardului bancar, data expirarii, adresa de livrare, facturare).

Politica de utilizare Cookie-uri

Ce sunt Cookie-urile?

Un “Internet Cookie” (termen cunoscut si ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur si simplu“cookie”) este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza internetul.

La ce sunt folosite Cookie-urile?

Aceste fisiere fac posibila recunoasterea terminalului utilizatorului si prezentarea continutului intr-un mod relevant, adaptat preferintelor utilizatorului. Browser-ul dvs. va poate spune cum sa fiti notificati cand primiti anumite tipuri de cookies si cum sa restrictionati sau sa dezactivati anumite cookie-uri. Va rugam sa aveti in vedere ca fara cookie-uri nu veti putea beneficia de toate functionalitatile site-ului nostru.

In legatura cu obtinerea de informatii prin intermediul cookie-urilor, serverele noastre web pot inregistra detalii cum ar fi tipul sistemului dvs. de operare, tipul browser-ului, domeniul, si alte setari de sistem, precum si limba pe care sistemul dvs. o utilizeaza, si tara si fusul orar in care se afla dispozitivul dvs. Logarea la serverul web poate de asemenea inregistra informatii cum ar fi adresa paginii web care v-a condus la site-ul nostru si adresa IP a dispozitivului pe care il utilizati pentru a va conecta la Internet.

Ce Cookie-uri folosim?

Folosim doua tipuri de Cookie-uri: per sesiune si fixe. Cele din urma sunt fisiere temporare ce raman in terminalul utilizatorului pana la terminarea sesiunii sau inchiderea aplicatiei (browser-ului web). Fisierele fixe raman pe terminalul utilizatorului pe o perioada in parametrii Cookie-ului sau pana sunt sterse manual de utilizator.

Cum sunt folosite cookie-urile de catre acest site?

O vizita pe acest site poate plasa cookie-uri in scopuri de:

Cookie-uri de performanta a site-ului

Cookie-uri de analiza a vizitatorilor

Cookie-uri pentru geotargetting

Cookie-uri de inregistrare

Cookie-uri pentru publicitate

Cookie-uri ale furnizorilor de publicitate

Contin Cookie-urile date personale?

Cookie-urile in sine nu solicita informatii cu caracter personal pentru a putea fi utilizate si, in cele mai multe cazuri, nu identifica personal utilizatorii de internet. Datele personale colectate prin utilizarea Cookie-urilor pot fi colectate doar pentru a facilita anumite functionalitati pentru utilizator. Atare date sunt criptate intr-un mod care face imposibil accesul persoanelor neautorizate la ele.

Stergerea Cookie-urilor

In general, o aplicatie folosita pentru accesarea paginilor web permite salvarea Cookie-urilor pe terminal in mod implicit. Aceste setari pot fi schimbate in asa fel incat administrarea automata a Cookie-urilor sa fie blocata de browser-ul web sau utilizatorul sa fie informat de fiecare data cand Cookie-uri sunt trimise catre terminalul sau. Informatii detaliate despre posibilitatile si modurile de administrare a Cookie-urilor pot fi gasite in zona de setari a aplicatiei (browser-ului web). Limitarea folosirii Cookie-urilor poate afecta anumite functionalitati ale paginii web.

MENTIUNI FINALE:

Forta majora

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

Modul de solutionare a litigiilor 

Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre DORADO SYSTEMS & SERVICES SRL si CLIENTI se va incerca sa se rezolve pe cale amiabila. In cazul in care solutionarea pe cale amiabila nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de catre instantele judecatoresti romane competente.

2.083 Vizualizari