Folosind campul de mai sus, puteti cere sistemului un status reparatie, oricand, atat timp cat echipamentul inca se afla in service.

Esti informat permanent:

DORADO SYSTEMS ofera clientilor sai transparenta si comoditate, ambele necesare pentru ca activitatile zilnice sa nu fie afectate.

Lipsa indelungata din posesie a echipamentului IT deosebit de necesar in activitatea zilnica ( telefon mobil, laptop, unitate PC, monitor, sau TV ) este de multe ori deranjanta.

Incertitudinea asupra posibilitatii rezolvarii problemelor aparute este deasemenea un fapt ce va creaza un disconfort.

Statusul reparatiei ofera informatii ca:

  • defectiuni depistate in urma constatarii;
  • durata reparatiei;
  • durata obtinerii de piese necesare;
  • costuri finale;
  • optiuni de upgrade;
  • procese de service aplicate;
  • confirmarea disponibilitatii de ridicare.

In momentul predarii echipamentului in service primiti un mesaj SMS cu un COD unic. Cu acest COD unic primit prin SMS, puteti verifica oricand pe site conditia din acest moment a echipamentului.

Deasemenea, CODUL UNIC pentru STATUS REPARATIE este prezent si pe fisa de service primita la predarea echipamentului in service.

In perioada in care dispozitivul dumneavoastra se afla in service, puteti cere status reparatie sau puteti astepta SMS -ul de ridicare:

  • Introducand in casuta de mai sus codul din PROCESUL VERBAL DE CONSTATARE.
  • Asteptand mesajul SMS cand dispozitivul dumneavoastra a primit un status important nou sau este gata pentru ridicare.

Deasemenea, mai puteti verifica statusul reparatiei si prin scanarea codului QR prezent in partea de sus a fisei de service primita.

In momentul in care reparatia este finalizata si/sau ori de cate ori primeste un status nou, veti primi automat un mesaj SMS de instiintare.

  • Service calculatoare BUCURESTI SECTORUL 6
  • Instalare windows BUCURESTI 
  • Reparatii calculatoare BUCURESTI
  • Recuperare date BUCURESTI
  • Web design BUCURESTI
  • Service laptop BUCURESTI
  • Reparatii laptop BUCURESTI