Suntem prezenți pe SEAP / SICAP

Suntem prezenți pe site-ul de achiziții publice https://e-licitatie.ro (SEAP / SICAP) sub domeniul de activitate TEHNOLOGIA INFORMATIEI SI COMUNICATIEI la categoria identificată cu CPV: 72500000-0 – Servicii informatice (Rev.2), în secțiunea operatori economici cu următoarele date de identificare:

  • DENUMIRE ENTITATE – S.C. DORADO SYSTEMS & SERVICES S.R.L.
  • ORAȘ – București
  • COD DE IDENTIFICARE FISCALĂ – 32621910
  • NR. DE INREGISTRARE LA ORC – J40/15885/2013
  • TIP DE OFERTANT – Societate comercială

Bazați pe experiența acumulată în mediul privat începând din 2013 până în prezent, dorim să oferim și instituțiilor de stat soluții IT dedicate, care răspund atât nevoilor de a avea un partener solid, care sa le livreze soluții IT profesionale, dar și nevoilor de optimizare a costurilor totale pentru proiectele viitoare sau aflate în derulare, prin dezvoltarea și buna organizare a infrastructurii IT.

Începând din 2022, autoritățile publice contractante pot iniția achiziții directe ale serviciilor IT oferite prin sistemul de achiziții publice. În cazul în care, în urma consultării paginilor noastre web, dumneavoastră în calitate de autoritate contractantă doriți să achiziționați servicii IT ce nu sunt încă listate de noi pe site-ul de achiziții publice, ne puteți contacta în vederea listării acestora în vederea achiziției.

Procedura de achiziție directă prin SEAP / SICAP

Identificarea serviciilor IT dorite – Pe site veți putea găsii toate serviciile IT oferite și pe care le puteți achiziționa.

Transmiterea intenției de achiziție a serviciilor IT se poate face prin e-mail. Odată ce ați identificat serviciile IT dorite, puteți trimite un email cu acestea la adresa: [email protected] în care să specificați dorința achiziției acestora prin intermediul platformei SEAP / SICAP.

Achiziția serviciilor IT prin SEAP / SICAP. În funcție de necesitățile de servisare sau de mentenanță a echipamentelor IT, solicitarea dvs. va putea fi publicata sub formă de pachet de servicii personalizat pe platforma SEAP / SICAP iar apoi vi se va transmite codul CPV și nr. de referință pentru a putea realiza achiziția directă.

Stabilirea costurilor de transport până la sediul autorităților contractante. Pe raza Municipiului București, transportul este inclus în costul achiziției. Pentru autoritățile contractante din afara Capitalei, costul transportului este de 2lei/km.

Serviciile IT principale sunt:

  • Servicii de consultanță IT
  • Servicii de reparatii computere, servere și laptopuri
  • Servicii IT de întreținere echipamente IT de tip Laptop și Desktop PC
  • Servicii de mentenanță IT
  • Servicii de rețelistică
  • Servicii de instalare și reintalare sisteme de operare
  • Servicii de realizare website-uri
  • Servicii de reparare website-uri
  • Servicii IT de administrare domenii web

Ai nevoie de

Service PC-Laptop

47 Vizualizari