Skip to content
ACEL SERVICE IT UNDE APELEZI CU DRAG DE FIECARE DATA
facebook
twitter
youtube
instagram
linkedin
flickr

DORADO SYSTEMS®

Service si Mentenanta IT Bucuresti

  • WEBDESIGN
    • Hosting
    • Creare WebSite
    • Mentenanta WebSite
    • Prezenta Online
    • Branding Personal
  • SERVICII IT
    • Curatare laptop
    • Inlocuire Balamale
    • Inlocuire Tastatura
    • Inlocuire Display
    • Rescriere BIOS
    • Inlocuire HDD cu SSD
    • Revizie Laptop
    • REVIZIE DESKTOP PC
    • Reincarcari Cartuse
    • SERVICE GSM
  • MENTENANTA
    • ABONAMENTE MENTENANTA IT
  • URGENTE IT
    • URGENTE IT BUCURESTI
    • SERVICE IT SECTOR 1
    • SERVICE IT SECTOR 2
    • SERVICE IT SECTOR 3
    • SERVICE IT SECTOR 4
    • SERVICE IT SECTOR 5
    • SERVICE IT SECTOR 6
  • SECURITATE
    • Supraveghere Video IP
    • Monitorizare computere firma si activitate angajati
    • Securitate IT Gemalto
  • TARIFE
  • Blog
    • Service
      • Contactul cu lichidele
      • Laptopul nu porneste
      • Laptopul a iesit din garantie!
      • Dezlipirea prinderilor radiatorului CPU/GPU
      • Un stick USB se poate repara?
      • Laptopul merge greu si se blocheaza! “De la ce face asa?”
      • PCH procesor laptop aflat in scurt
      • Se mai poate repara?
      • Bateria BIOS, cauza intoarcerii in timp!
    • Software
      • Atacuri cibernetice
      • Ce Windows aleg pentru laptop
      • Backup fișiere! Este important sau nu prea?
      • Ce PC imi trebuie pentru Adobe Premiere Pro si After Effects
      • Sistem de Operare Corect Optimizat
      • Avantajele utilizarii unui client de eMail
      • Mesaje de eroare in aplicatii
    • Gaming
      • Gaming, gamer si calculatoare de gaming
      • Cable management PC Gaming si Office PC
    • Mentenanta IT
      • USB Cel mai folosit port
      • Pasta termica, esentiala in racirea procesoarelor
      • Mentenanta IT hardware si software
      • Revizie generala IT Bucuresti
      • Intretinerea periodica a echipamentelor IT
      • Laptopul tau poate deveni ultra rapid!
      • SSD upgrade la viteza si stabilitate
      • Toata lumea isi pune SSD
    • Webdesign
      • Website powered by DORADO SYSTEMS®
      • Despre SEO si algoritmul GOOGLE
    • Zona IT
      • Va puteti imagina viata fara computer sau telefon mobil ?
      • Laptop sau Desktop PC
      • Incarcator laptop | Un risc real de incendiu?
      • Cea mai importanta materie scolara începând din 2020
      • Cum scapi de griji la birou?
      • Wi-Fi un termen cu greutate
      • Asistenta tehnica la distanta
  • ASISTENTA IT
  • Contact
    • PROGRAMARE INTERVENTIE IT

Laptopul a iesit din garantie!

Home > Blog Servicii IT > Laptopul a iesit din garantie!

Laptopul a iesit din garantie!

Posted on 23.11.202028.12.2020 by admin
0

Ce trebuie să fac după ce PC-ul sau laptopul a iesit din garantie ?

Ce trebuie să fac după ce laptopul a iesit din garantie? Bună întrebare.

Termenul popular „iesit din garantie” se mai denumește și „postgarantie„

Imediat după ce a expirat perioada de garanție de 2 respectiv 3 ani, se recomandă ca orice echipament IT utilizat intens, să fie adus într-un service specializat pentru o revizie generală postgarantie. În funcție de dispozitiv la DORADO SYSTEMS®, această revizie generală are un cost de:

Costurile reviziei generale la laptopuri și calculatoare de tip desktop PC:

◦ 150 lei pentru laptopurile cu destinația office sau multimedia

◦ 200 lei pentru laptopurile de Gaming sau Apple Macbook.

◦ 200 lei pentru unitățile centrale de tip desktop PC sau AIO cu destinația office sau multimedia

◦ 250 lei pentru unitățile centrale desktop de tip Gaming PC

Revizia generală în cazul laptopurilor constă în:

Verificarea și ajustarea balamalelor. Refacerea prinderilor acestora pe carcasă (carcasă superioară sau palmrest, carcasa inferioară sau bottom case), fie deja desprinse sau ce urmează a ceda.

Demontarea completă a laptopului, curățarea căilor de evacuare aer, (cooler sau coolere-radiator) ce răcesc procesorul principal și procesorul grafic.

Reaplicarea unui compus termic (pastă termică sau termoconductoare) de calitate și enduranță superioară. Pasta termică aplicată inițial de producător, după expirarea perioadei de garanție deja începe să își piardă calitățile de transfer termic.

Revizia generală în cazul calculatoarelor sau computerelor de tip Desktop PC constă în:

Verificarea bunei circulații a aerului din incinta carcasei – air flow. Verificarea, curățarea și ungerea după caz și permisivitate a coolerelor sau ventilatoarelor din componența carcasei, plăcii grafice și procesorului principal.

Reaplicarea pastei termoconductoare la procesorul principal si cel grafic in ambele sale cazuri, atât integrat în CPU sau aflat in componența unei plăci video dedicate.

Realizarea sau reevaluarea aranjamentului corect al cablurilor de alimentare și date dinspre placa de baza către celelalte componente precum perifericele de stocare.

Verificarea sau refacerea legăturilor cu perifericele externe (front panel cu conectori audio, USB, sau de tip cititor carduri SD – card reader), curățarea sursei AC.

Cable management inteligent pentru a permite tehnologiei RGB Lightning să iși producă efectele vizuale în mod plăcut. Aranjarea structurată a cablurilor din interiorul carcasei PC are rolul de a permite fluxului de aer sa pătrundă fără ostacole în carcasă. Odată ajuns in carcasă ventilatoarele orientate corect vor conduce aerul în mod eficient fapt ce va ajuta la răcirea componentelor din interior. Datorită faptului că se crează un flux, aceasta înseamnă că aerul va intra, va răcii și va părăsi rapid carcasa.

Tot după garanție, tuturor posesorilor de laptopuri sau Unități centrale PC achiziționate cu Hard Disk Drive, HDD, li se recomandă înlocuirea acestora cu Solid State Drive, SSD, pentru a le crește radical performanța.

Recomandarea de înlocuire a HDD după ce computerul sau laptopul a iesit din garantie, mai are un aspect deosebit de important. Hard Disk-ul este mediul de stocare a datelor (poze, documente, softuri necesare efectuării activităților educaționale sau profesionale) și are implicit o perioadă de garanție. După ce a ieșit din garanție, datele nu mai sunt în siguranță, acestea se pot pierde odată cu defectarea mediului de stocare.

Datorită orelor de funcționare reduse, în condiții de siguranță a datelor, valabilă în cazul tuturor mediilor de stocare moderne, se recomandă efectuarea permanentă a copiilor de rezervă a datelor importante. Backup-ul ideal este cel executat pe minimum 3 medii de stocare diferite, din care măcar unul nealimentat, respectiv necuplat la PC sau Laptop.

Care este durata de execuție a unei lucrări de revizie generală postgarantie pentru Laptop sau Desktop PC?

laptopul a iesit din garantie
 laptopul a iesit din garantie Laptopul a iesit din garantie! iesit din garantie

Atât timp cât suntem acoperiți de garanție, orice defecțiune ce nu implică lovituri directe, contact cu lichide sau alte greșeli umane sunt acoperite de aceasta.

După ce a ieșit din garanție, orice aparat electronic poate fi desfăcut pentru verificări.

Durata de execuție a lucrării de revizie generală PC Laptop este cuprinsă in 3 si 5 ore, în funcție de complexitatea lucrării.

Un echipament IT funcțional, adus cu scopul efectuării unei revizii generale, va primi ca termen de execuție, un interval cuprins între 12 și 24 de ore, în funcție de starea acestuia.

În cazurile de maximă necesitate, revizia se poate executa imediat ce echipamentul este adus în service.

Tariful de urgentare a lucrării (începere imediată) este de 100 lei, sumă ce se va adăuga la totalul reviziei, specificat în prima parte a articolului sau în pagina dedicată tarifelor.

Care sunt momentele critice în care un laptop trebuie adus în service pentru verificări postgaranție?

Există anumite momente ce trebuiesc urmărite în decursul utilizării unui laptop iesit din garantie, pentru ca acestea să nu devină situații agravante postgarantie:

Atunci când deschiderea și închiderea capacului de display este simțitor mai greoaie ca de obicei.

Acest lucru este semnalul primordial blocării totale sau gripării balamalelor. Efectele blocării totale a ambelor balamale sau individual stânga sau dreapta conduc la:

◦ ruperea sau crăparea elementelor de carcasă (capac display, ramă display, carcasă superioară sau inferioară.

◦ Defectarea cablului video dintre placa de bază și display.

◦ Ruperea antenelor wi-fi.

◦ Crăparea sau fisurarea display-ului.

Căldura excesivă resimțită la fanta de evacuare aer și/sau zgomotul provocat de turațiile mai mari ale ventilatorului, ne transmit următoarele:

Acumularea de praf, păr și scame, captate din mediul înconjurător și depozitate la fanta de admisie și la cea de evacuare aer, cauzează încălzirea în exces a componentelor din interiorul carcasei. Acest fapt va conduce la disconfort în utilizare sau la următoarele defecțiuni majore:

◦ încetinirea performanțelor laptopului prin diminuarea frecvenței de lucru a procesoarelor.

◦ Alterarea accelerată a pastei termoconductoare la scurt timp după ce laptopul a iesit din garantie.

◦ Repornirea aleatorie sau bruscă a computerului, fapt de cauzează coruperea fișierelor sau pierderea datelor lucrate în acel moment, conducând până la defectarea definitivă a mediului de stocare. Cele mai predispuse sunt hard diskurile clasice, datorită parților mecanice aflate în mișcare.

◦ Deformarea plăcii de bază și implicit apariția fenomenului de dezlipire sau întrerupere a comunicării cu cipurile de memorie integrată.

◦ Scurt circuit în alimentarea procesorului, denumită și scurt în PCH.

◦ Dezlipirea cipului grafic dedicat.

laptopul a iesit din garantie
planificare verificare PC laptop sau computer in service laptopul a iesit din garantie Laptopul a iesit din garantie! planificare verificare PC laptop sau computer in service 1024x724
Planificare verificare PC laptop sau computer in service

Clienții care au apelat direct la serviciul IT de revizie generală laptop sau desktop PC sunt multumiți de faptul că s-au rezolvat rapid și fără un efort financiar important, mai multe probleme, care ar fi condus in final la achiziția unui alt laptop sau altei unități Desktop PC în viitorul apropiat.

Cum pot fi evitate toate aceste situații, chiar si după ce laptopul a iesit din garantie, în mod rapid și fără un efort financiar neprevăzut?

După ce laptopul a iesit din garantie, toate aceste situații nefericite pot fi evitate prin efectuarea unei revizii generale, o data la 2 sau cel mult 3 ani, desigur, in funcție de frecvența, modul și destinația de utilizare a echipamentului IT.

Părerile acestora le puteți citi în secțiunea de review din Google (link mai jos). Alăturați-vă acestor oameni care au apreciat indicațiile și calitatea lucrărilor efectuate asupra echipamentelor lor IT, atât personale cît și de business cu care au ajuns în service.

Recenzii pe google laptopul a iesit din garantie Laptopul a iesit din garantie! recenzii google 300x98
Recenzii din Google

Ai nevoie de

Service PC-Laptop

Intră în contact cu DORADO SYSTEMS®

256 Vizualizari

Daca ti-a placut, distribuie!

  • Dă clic pentru a partaja pe Twitter(Se deschide în fereastră nouă)
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide în fereastră nouă)
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide în fereastră nouă)
  • Dă clic pentru a partaja pe Pinterest(Se deschide în fereastră nouă)
  • Dă clic pentru partajare pe Telegram(Se deschide în fereastră nouă)
  • Dă clic pentru partajare pe WhatsApp(Se deschide în fereastră nouă)
  • Dă clic aici pentru a partaja pe Skype(Se deschide în fereastră nouă)
  • Clic pentru a trimite prin email unui prieten(Se deschide în fereastră nouă)
  • Clic pentru imprimare(Se deschide în fereastră nouă)

Similare

Tags: garantie, postgarantie, revizie generala, revizie generala laptop

Trebuie să te autentifici pentru a publica un comentariu.

ESTI IN PERMANENTA PROTEJAT PE INTERNET

Norton
Malwarebytes
Avast

DESCARCI ULTRAVIEWER, SOFT GRATUIT PENTRU ASISTENTA TEHNICA LA DISTANTA

soft gratuit de asistenta tehnica la distanta

SI ALEGI DORADO SYSTEMS

DEOARECE ITI PASA CU ADEVARAT DE ECHIPAMENTELE TALE IT

REPARATII LAPTOPURI BUCURESTI

DESCARCAND APLICATIA CU TUTORIALE IT OFERITA DE STORE DAY ROMANIA
INVETI RAPID INFORMATICA

Tutoriale Informatica si Tehnologie

DESCOPERIND SI INVATAND,
VEI FI INTOTDEAUNA CU UN PAS INAINTE!

Tutoriale Informatica si Tehnologie

VEI ALEGE SA MIGREZI RAPID CATRE CELE MAI STABILE SI MAI PUTERNICE SERVICII DE GAZDUIRE WEB SI EMAIL OFERITE DE SKALEWEB HOSTING

servicii de găzduire de super viteză online prin skaleweb hosting
Bloguri, Bloggeri si Cititori
Locuri de munca in domeniul IT Tech

SI POTI APLICA PENTRU UN JOB IN DOMENIUL IT
PRIN JOOBLE

Abonează-te la blog prin email

Introdu adresa de email pentru a te abona la acest blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Alătură-te celorlalți 19 abonați

Statistici generale website

  • 892.409 Accesari

INFORMATII

  • Termeni si Conditii

  • Confidentialitate

  • Comunitate

    • Mihalcea Raluca
    • Katherine
    • barbuiulian
    • Adriana
    • globetrotter
    • panatiberiu
    • doradosystems
    • Darius Boar
    • unikperlaneagra
    • lumeanoastramagica

    BLOG SERVICII IT

  • Blog Service IT, Intretinere, Reparatii calculatoare, Mentenanta IT

  • Reparatii laptopuri Acer, Dell, HP, Compaq, Asus, Apple Macbook, MSI, Packard-Bell, Alienware, Lenovo

  • Abonează-te la blog prin email

    Introdu adresa de email pentru a te abona la acest blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

    Alătură-te celorlalți 19 abonați

    Service si Mentenanta IT, Reparatii Calculatoare si Laptopuri Bucuresti |

    © Copyright 2018 | All Rights Reserved. DORADO SYSTEMS

    Powered by webdesign.doradosystems.ro

    Utilizam module cookie pentru a va oferi cea mai buna experienta pe site-ul nostru.

    Puteti afla mai multe despre modulele cookie pe care le folosim sau le puteti dezactiva din setari.

    Suna acum
    Locatie
    loading Anulare
    Articolul n-a fost trimis - verifică adresele tale de email!
    Verificarea emailului a eșuat., te rog încearcă din nou
    Regret, blogul tău nu poate partaja articole prin email.
    DORADO SYSTEMS®
    Cu sprijinul  GDPR Cookie Compliance
    Prezentarea generala a confidentialitatii

    Acest site utilizeaza cookie-uri pentru a va oferi cea mai buna experienta de utilizare posibila. Informatiile cookie sunt stocate in browserul dvs. si efectueaza functii cum ar fi recunoasterea dvs. atunci cand va intoarceti pe site-ul nostru si ajutand echipa noastra sa inteleaga ce sectiuni ale site-ului le gasiti cele mai interesante si mai utile.

    Puteti ajusta toate setarile cookie-urilor navigand in filele de optiuni.

    Cookie-urile strict necesare

    Cookie-ul strict necesar trebuie sa fie activat in orice moment, astfel incat sa putem salva preferințele pentru setarile cookie-urilor.

    Daca dezactivati acest modul cookie, nu va vom putea salva preferintele. Aceasta inseamna ca de fiecare data cand vizitati acest site, va trebui sa activati sau sa dezactivati cookie-urile din nou.

    Politica de utilizare cookie

    Mai multe informații despre politica noastra privind cookie-urile