asistenta tehnica la distanta asistenta tehnica la distanta Asistenta tehnica la distanta asistenta tehnica la distanta
Asistenta tehnica la distanta este un serviciu IT permanent si eficient prin care se pot rezolva probleme de soft, erori ale sistemului de operare sau chiar reinstalarea acestuia.

Disponibil 24/7

Stare: Disponibil acum

Apeleaza sau trimite un mesaj pe
WhatsApp departamentului tehnic IT pentru situatii de urgenta:

Asistenta tehnica la distanta in direct pentru problemele PC-ului la Laptopului, 24 de ore – 7 zile din saptamana.
Obtineti ajutor online de la un technician IT specializat in reparatii computerizate, care te va ajuta la remedierea problemelor computerului.

TARIF DE ASISTENTA TEHNICA SI SERVICII INFORMATICE IT LA DISTANTA

49,90 ron / ORA ( primele 2 ore sunt indivizibile )

reparatii calculatoare la distanta asistenta tehnica la distanta Asistenta tehnica la distanta reparatii calculatoare online la distanta
Reparatii computere PC si laptopuri online prin conectare la distanta

Reparatii computere PC si laptopuri online la distanta

Prin eficienta si abordarea noastra pentru repararea computerului online, veti avea acces instantaneu la un profesionist pentru calculatoare care va va ajuta sa rezolvati problemele si sa rezolvati orice problema intampinati. Si, pentru ca suntem echipati pentru asistenta la distanta pentru PC sau laptop, va putem rezolva problemele in timp real! Indiferent daca aveti un virus, aveti viteze lente, aveti probleme de actualizare sau nu puteti sa navigati pe internet, contati expertii nostri pentru a va ajuta. Asistenta live a PC-ului sau laptopului de la distanta este doar la un apel telefonic distanta, disponibil oriunde si de cate ori ai nevoie! Experimentati cu incredere un pachet ce vine dotat cu cele mai bune solutii pentru PC-ul dvs. Rezervati reparatia fie fizica sau la distanta a computerului dvs. folosind si formularul de programari online din sectiunea de Contact.

Asistenta tehnica la distanta

Industria IT este completata prin conceptul de

„asistenta tehnica la distanta”.

Aceasta care presupune oferirea de asistenta tehnica pentru calculatoare, laptopuri, imprimante, retea locala, server local sau virtual, routere, legaturi cu perifericele, intr-un scenariu in care tehnicienii si clientii se afla in diferite locatii. Disponibilitatea la internet de mare viteza este o
conditie necesara pentru asistenta tehnica oferita de la distanta.

Daca va confruntati cu o provocare, puteti contacta serviciile de asistenta tehnica de la distanta prin telefon, care apoi vor accesa computerul defect de la distanta pentru a identifica si remedia problema imediat. Acest lucru va asigura intimitatea necompromisa prin chemarea echipei de  tehnicienii acasa sau la birou pentru a remedia problema, decat daca este vorba despre o problema hardware (fizica).

Asistenta tehnica IT Online, fara deplasare

Acest lucru este in opozitie directa cu suportul tehnic obisnuit care ofera asistenta practica. Unele problemele nu pot fi rezolvate prin telefon. In acest caz, un inginer de service disponibil in teren se va deplasa si va ofera serviciile de rezolvare urgenta a tuturor problemelor si de intretinere preventiva. 

Acest tip de servicii ajuta compania sa mentina relatii bune si eficiente cu actualii clienti si, de asemenea, sa stabileasca noi conexiuni. Acest lucru va ofera beneficiul, comoditatea si, de asemenea, oportunitatea de a aborda si alte probleme legate de IT fie minore sau chiar critice din companie.

Serviciile de asistenta tehnica de la
distanta sunt o solutie adecvata pentru consumatori si intreprinderi.

Consumatorii pot solicita ajutorul asistentei tehnice de la distanta pentru a-si instala sau actualiza aplicatiile software, crea sau gestiona copii de rezerva pentru a protejarea impotriva pierderilor de date si altele.

Serviciile de asistenta tehnica de la distanta asigura o performanta de top pentru o afacere, si este utila atat pentru intreprinderi mici, cat si pentru intreprinderi mari ce sunt mereu in functiune. Serviciile de asistenta de la distanta ofera continuitatea in conditii bune a operatiunilor de zi cu zi eliminand rapid problemele tehnice care pot perturba o intreaga infrastructura sau retea sau pot tine in loc toata productia din acea zi sau viitoare.

Cu o conexiune de suport tehnic la distanta securizat, puteti urmari problemele care afecteaza activitatea dvs. principala si le puteti remedia in timp real folosind instrumente si procese de asistenta pe baza de abonament anual. Astfel veti fi sigur cu privire la productivitatea si performanta intreprinderii dvs.

mentenanta IT la distanta asistenta tehnica la distanta Asistenta tehnica la distanta MENTENANTA IT LA DISTANTA
mentenanta IT la distanta

Avantajul unui contract de asistenta tehnica la distanta permanenta

Unul dintre avantajele cheie ale utilizarii serviciilor de asistenta tehnica de la distanta este faptul ca
exista sanse minime de a avea timp de intrerupere mare in activitatea dvs.

Contractand un serviciu de suport tehnic de la distanta, obtineti beneficiul diagnosticarii proactive si de rezolvare a problemelor, intr-unul singur pachet de mentenanta IT.

Un alt mare beneficiu al serviciilor de asistenta tehnica de la distanta este convenabil. Nu trebuie sa
pierdeti ore pretioase asteptand ca un inginer de service din teren sa se prezinte la locatia dvs. sau sa efectuati o programare in acest sens. Tot ce trebuie sa faceti este sa transmiteti problema tehnicianului de la distanta, care poate rezolva problema tehnica imediat.

Serviciile de asistenta tehnica de la
distanta sunt eficiente in rezolvarea problemelor complexe in timp real.

Intrucat asistenta tehnica la fata locului necesita mult timp de asteptare pentru ca tehnicianul sa ajunga la locatie, asistenta tehnica de la distanta nu duce la pierderi mari de timp destinat activitatii.

Exista, de asemenea, avantajul accesului imediat la cele mai avansate instrumente IT disponibile. Tehnicianul de la distanta poate utiliza aceste resurse pentru a rezolva problemele rapid. De asemenea, permite economii semnificative ale costurilor acumulate de servisare.

Serviciile de asistenta IT de la
distanta ajuta companiile sa functioneze eficient in orice moment.

EFICIENTA SI COST DEDUCTIBIL REDUS

Reduceti timpul cu diagnosticul si rezolvarea problemelor cu 80%

ASISTENTA SPECIALIZATA

Asistenta si instruire pentru utilizatorii finali ai echipaentului IT

CALITATEA SUPERIOARA A SERVICIULUI

Serviciu executat rapid prin proceduri specifice mentenantei IT proactive