Blogurile din mediul online
Blogurile din mediul online, crează o adevărată blogosferă, alcătuită din nenumărate bloguri din întreaga lume.
@admin
Este una dintre cele mai populare fețe ale internetului. Nu mai este doar pentru adolescenți, cum erau considerate cu doar câțiva ani în urmă, acest mod de exprimare liber din mediul online. Majoritatea blogurilor erau create de copii care doreau doar să păstreze legătura cu prietenii lor sau diverși oameni și care doreau doar să “vorbească” online despre viața lor de zi cu zi.
În aceste zile, foarte mulți oameni dețin un blog online. Toate site-urile moderne și apreciate dețin un blog propriu. Un blog atasat unui website crează și conturează dinamicitatea acestuia.
Mămicilor le place să scrie pe blog despre viața lor de zi cu zi și despre creșterea copiilor.
“Am simțit pe pielea mea puterea comunităților în noptile albe si lungi, în diminețile începute mult prea devreme, în toate momentele grele prin care am trecut de când am pornit pe acest drum.”
Directorii executivi ai marilor corporații dețin bloguri despre cele mai recente evenimente din compania lor. Multe vedete conduc bloguri și își fac bloguri despre evenimentele, filmele și rolurile viitoare (ca să nu mai vorbim de scandaluri).
Specialiștii în marketing au bloguri despre fiecare nișă pentru care promovează diverse afaceri.
Susținem cele spuse deoarece și noi facem, parte din comunitatea bloggerilor, având 3 bloguri nișate strict pe domeniul IT.
Blogurile aduc cel mai mare conținut relevant internetului.
Blogurile din mediul online se propagă rapid și masiv. Informația transmisă este documentată și de regulă reală, cu scopul de a contribui constructiv și nu distructiv site-ului principal sau urmăritorilor din nișa respectivă.
Blogging-ul este o modalitate excelentă de a ajunge la oamenii de pe Internet. Pot atinge milioane de vieți și vă pot răspândi mesajul cum nici un alt mediu o poate face. Puteți spune aproape orice doriți și va exista un public pentru aproape fiecare domeniu!
Puteți rula un blog pentru distracție. Dacă doriți să vorbiți despre petreceri la care participați, restaurante la care mâncați, locuri în care mergeți la cumpărături sau unde mergeți în vacanță, probabil că cineva va dori să citească despre asta. Chiar dacă singurul public pe care îl ai este reprezentat de prietenii și rudele apropiate, te vei distra și vei putea spune orice ai în minte.
Blogging-ul poate îmbunătății brandingul personal sau de companie și poate devenii conținut relevant și nou pentru postări sau reclame pentru promovările de pe rețelele de socializare. Iată pașii pe care trebuie să îi faceți pentru a începe un minunat blog chiar acum:
Care sunt pașii de creare a unui blog?
Alegeți un subiect de nișă;
Găsiți un domeniu potrivit ca denumire;
Configurați-vă blogul;
Alegeți o temă online;
Configurați-vă blogul cu categorii și creați un formular de înscriere pentru a permite abonarea;
Începeți să postați pe blogul dvs. folosind titluri și conținut relevant pentru construirea sau alipirea blogului la lista de cuvinte cheie cunoscute sau viitoare;
Începeți să vă marcați blogul și să partajați acel link pentru a-l propulsa în direcția virală;
Testați conversia diferitelor produse pe care le promovați pe blogul dvs. sau analizarea traficului.
Înainte de a crea un blog, construiți o schiță.
Mulți bloggeri au pus la punct un blog fără niciun plan real pentru modul în care îl vor promova sau monetiza. A pune un blog împreună fără un plan este ca și cum ai încerca să construiești o casă fără a urma o schiță.
Este posibil, însă rezultatul final va fi probabil un haos de informații, greu de urmărit de cei ce caută un anumit conținut și deși accesat, nu va primii o urmărire deoarece este lesne de înteles că va dura ceva timp pentru a crea un alt conținut despre același subiect.
Trebui să creați un plan de acțiune solid înainte de a cumpăra chiar numele de domeniu. Trebuie să dezvoltați un plan puternic de acțiuni viitoare înainte de a începe vreodată. Așteptarea sau reorientarea după ce ați configurat blogul într-un anumit fel și obțineți trafic, ar putea însemna foarte multă muncă suplimentară pentru a corecta greșelile sau a reorienta urmăritorii spre o anumită nișă descoperită ulterior. De regulă se întâmplă atunci când pleci la drum cu scopuri comerciale încercând să acoperi toate sectoarele de public cu un singur blog cu o denumire exactă.
Schimbarea temelor și adăugarea de pluginuri după ce obțineți deja trafic ar putea întrerupe traficul. Uneori, plugin-urile sau temele noi vă pot rupe temporar ascensiunea blogului, ceea ce ar putea însemna o pierdere de trafic până când veți putea remedia totul.
Prima parte a planului dvs. ar trebui să fie alegerea unei nișe, desigur. O parte din alegerea unei nișe este găsirea produselor pe care le puteți promova. Dacă o nișă nu are produse disponibile, ați putea să vă creați propriile dvs. produse sau servicii ce pot fi comercializare. Dar dacă nu există produse afiliate disponibile, s-ar putea datora faptului că nu există suficientă cerere acolo pentru un produs. În acest caz, ar trebui să faceți o cercetare atentă a pieței pentru a determina dacă există sau nu există o nișă cu adevărat viabilă pentru a scrie, a promova și monetiza pe viitor acel produs sau serviciu.
Care este scopul tău pentru Blog?
Aveți propriul dvs. produs pe care doriți să îl promovați?
Doriți să promovați produse afiliate?
Doriți să introduceți doar oferte AdSense sau CPA pe site-ul dvs.?
Monetizarea blogurilor proprii.
Există o mulțime de moduri de a câștiga bani pe blog. Fie că sunteți un student la facultate care vrea doar să câștige puțini bani în plus pentru pizza și haine, fie că sunteți un comerciant serios care vrea să își promoveze produsele cu ajutorul internetului, este total posibil cu blogging-ul.
Blogurile sunt mari, chiar dacă sunt mici. Unele bloguri primesc milioane de accesări pe lună. Traficul blogurilor a crescut constant de câțiva ani. Pe măsură ce consumatorii câștigă încredere în informațiile transmise prin intermediul bloggerilor sau vloggerilor, mai degrabă decât să se încreadă în vânzările prezentate prin reclamele agresive de la TV sau din social media.
În general, durează câteva luni pentru a începe să construiți un număr de următori. Și chiar ai nevoie de vizitatori obișnuiți dacă vrei să faci bani cu blogul tău. Ar trebui să muncești mult pentru a câștiga abonați la fluxul RSS, dar mai mult, să ai un conținut interesant și relevant pentru ca acei oameni să dorească a se întoarce pe site cu interes real de a vă citii noile postări.
Considerați propria “voce scrisă” ca fiind unică pentru postările dvs. Una dintre cele mai importante nuanțe în ceea ce privește motivul pentru care blogging-ul este un fenomen global atât de important este faptul că oamenilor le place foarte mult să citească voci unice pe anumite subiecte.
Diferențele de personalitate a bloggerilor sau afacerilor online ce explică sau prezintă diverse situații sau servicii online este deliciul urmaritorilor acestora. Este revigorant să citești informații care au personalitate și nu sunt învechite. Acesta este motivul pentru care articolele prezentate de blogurile din mediul online sunt de actualitate și prezintă actualul.
Pe langa actualitatea prezentului, există și blocuri despre trecut. Bloguri care grupează in articole diverse timeline-uri ale istoriei. Evenimente cunoscute a se fi intamplat in trecut sunt grupate de autori din pasiunea acestora pentru readucerea în fața urmăritorilor pagini din istoria unui obiect sau unei intregi perioade din evoluția noastră.
Vocea unică este cea mai importantă parte a atragerii vizitatorilor pe blogul dvs. Dacă doriți să vedeți exemple în acest sens, vizitați câteva dintre cele mai populare bloguri pe care le puteți găsi. Veți vedea că un lucru pe care aceste bloguri îl au în comun este faptul că bloggerii fac postări interesante, amuzante sau originale.
Dacă intenționați să promovați produse afiliate, ar trebui să testați produsele înainte de a le promova. Mai mult decât atât ar trebui să verificați seriozitatea online a websitului cu care vă afiliați pentru a evita să favorizați fraudarea celor cărora le afișați linkurile dvs. de afiliat.
Un subiect de blog ar trebui să fie amplu sau restrâns?
Există două moduri de gândire cu privire la subiectele blogului. Unii experți SEO consieră că subiectul dvs. ar trebui să fie foarte concentrat, deoarece puteți aduce o mulțime de vizitatori direcționându-i către un articol cu autoritate mare pe acel segment de interes. În plus, aveți o concurență mai mică pe segmente de piață mai mici.
Un alt grup de experti SEO cred că orice lucru care merită făcut merită să fie mare. Ei cred că singurul mod în care blogging-ul poate merita cu adevărat este dacă aduci un trafic masiv și singurul mod în care poți atinge acest nivel de trafic este să fii foarte larg, facând parte dintr-o rețea largă de bloguri, denumită PBN (Personal Blog Network).
De exemplu, s-ar putea să aveți un blog sportiv care să fie foarte atrăgător. Ați putea vorbi despre baseball, fotbal, baschet, fotbal, tenis și golf. Acest lucru vă va oferi un spectru mult mai larg și va ridica potențialul pentru un trafic mare.
Dar, din moment ce ar exista așa de multă concurență, ar putea dura mult mai mult pentru a obține trafic intens. În plus, dacă un vizitator interesat doar de golf, nu îi va păsa de celelalte părți ale blogului, deci valoarea acestuia va scădea în ochii acestuia.
Dar să presupunem că alegeți golful ca subiect larg. Separându-l de celelalte sporturi existente și existănd multe lucruri pe care le-ați putea scrie despre golf – vacanțe, îmbrăcăminte, cluburi, cursuri, tehnici etc., blogul va căpăta adepți, denumiți abonați, ce vor gusta fiecare articol nou, pe termen lung.
Ați putea alege o nișă chiar mai puțin vizată, cum ar fi golful pentru femei sau golf pentru seniori. Acesta este un segment mai mic al unei nișe. Acest lucru înseamnă că ați putea obține trafic mai repede, deoarece ar exista mai puțină concurență.
Mai puțină concurență înseamnă că aveți potențialul de a crește mai repede în clasamentul motorului de căutare. Desigur, golful feminin ar primi mult mai puțin trafic din partea celui mai popular motor de căutare, respectiv Google, în comparație cu traficul combinat al tuturor celorlalte nișe sportive, însă vor crește șansele ca acest trafic să se transforme în relevanță exactă pentru căutările viitoare, pentru anumită frază sau cuvânt cheie.
Deci, practic, bloggingul se reduce la modul în care vă simțiți în legătură cu abilitățile voastre de a împătășii informația. Dacă sunteți convinși că aveți capacitatea de a genera un blog mic dar cu potențial de staționare în partea de sus a motoarelor de căutare, și asta destul de repede, atunci veți putea să creșteți la a gestiona un blog mare ce tratează subiecte largi cu conținut relevant și foarte bine documentat.
Dacă nu credeți că abilitățile dvs. sunt la înălțime, atunci ați putea dori să rămâneți cu o nișă mai mică. Amintiți-vă, puteți începe oricând alte bloguri mai târziu. Puteți să construiți o rețea de bloguri de nișă mici, fie să puteți începe cu un singur blog larg și apoi să începeți mai multe bloguri sub-nișă mai târziu. Puteți apoi să vă conectați la toate blogurile dvs. mai mici de pe blogul dvs. mare.
De asemenea, ați putea începe cu blogurile mai mici, să le determinați să câștige o oarecare popularitate și apoi să începeți mai târziu un blog mare și mai larg. Odată ce porniți blogul mai mare, veți avea mai multe bloguri mai mici care obțin deja trafic și deja au PR (Page Rank) care pot face legătura cu blogul mai mare pentru a începe cu un feedback bun și un trafic rapid.
Dacă aveți deja o mulțime de experiențe în SEO și sunteți încrezător în capacitatea dvs. de a obține rapid câteva clasamente excelente ale motoarelor de căutare, atunci să începeți cu un blog mai larg ar putea fi o opțiune mai bună.
Dacă aveți un site despre îngrijirea pielii, este posibil să obțineți mult trafic care caută doar informații despre cele mai bune loțiuni sau creme pentru piele. Dar dacă începeți un blog despre ceva specific, cum ar fi acneea, este mai probabil să obțineți oameni care sunt gata și dispuși să cumpere ceva în mod garantat, deoarece au gasit astfel exact ce căutau.
Unde veți găzdui blogul?
Mulți oameni încep prin a-și găzdui blogul gratuit la una dintre companiile comune de găzduire a blogurilor. Nu este nimic inerent în neregulă cu acest lucru, dar însă, de regulă, este o idee mult mai bună să vă găzduiți blogul pe propriul domeniu.
Să aruncăm o privire la WordPress. WordPress este o platformă de blogging foarte populară. Puteți găzdui blogul dvs. pe serverele lor sau puteți descărca software-ul și găzdui blogul dvs. pe propriul domeniu.
Există câteva motive pentru care ar trebui să vă găzduiți propriul blog pe propriul hosting (gazduire web), mai degrabă decât să vă găzduiți blogul direct pe WordPress.com. În primul rând, WordPress nu vă permite să promovați linkuri afiliate pe domeniul lor.
Un alt motiv foarte important pentru a vă găzdui blogul pe propriul domeniu este acela că vă oferă credibilitate. Dacă vă găzduiți blogul pe propriul domeniu, veți părea mai profesioniști și mai degrabă o figură de autoritate în nișa (domeniul) dvs. de activitate.
Oamenii vor presupune în mod automat că sunteți mai serios dacă vă găzduiți blogul pe propriul domeniu, decât să îl puneți undeva gratuit. Dacă decideți să vă găzduiți propriul domeniu, primul lucru pe care trebuie să-l faceți este să încercați alegerea unui domeniu ce conține unul din cuvintele cheie legate de nișa dvs.
Dacă blogul dvs. este despre sfaturi de curățare a casei, atunci încercați să obțineți un domeniu relevant în acest sens. Dacă acest lucru nu este disponibil, accesați lista de cuvinte cheie și găsiți cel mai bun cuvânt cheie următor și înregistrați domeniul.
Odată ce l-ați găzduit, trebuie doar să mergeți la registratorul de domenii și să configurați serverele de nume pentru a indica noua gazdă. Asistența companiei dvs. de găzduire ar trebui să vă poată ajuta în acest sens.
Blogurile din mediul online susțin afaceri importante.
Din ce în ce mai multe companii încep bloguri și mulți oameni își formează chiar întregi companii în jurul blogurilor. Clienții adoră blogurile întrucât sunt, în general, pline de informații excelente (gratuite), oferă o notă personală care, în general, nu se găsește pe un site web corporativ standard.
Un alt motiv pentru care clienții adoră blogurile este că oferă un mediu excelent pentru interacțiune. Vizitatorii pot lăsa comentarii și pot primi răspunsuri la comentariile lor. Acest lucru ajută la fidelizarea blogului și a companiei dvs., iar cititorii se bucură cu adevărat de acest nivel de interacțiune cu cineva pe care îl consideră o figură de autoritate.
Îi ajută să se simtă cu adevărat ascultați și ca și cum companiei îi pasă cu adevărat de ceea ce au de spus. Blogurile sunt o modalitate fantastică de a construi loialitatea.
Puteți ajunge la public într-un mod foarte personal, mai mult decât cu un site web standard, de tip static (website de prezentare). Cititorii se așteaptă să vadă o personalitate ieșind într-un blog. Dacă într-adevăr personalitatea ta strălucește, poți construi un număr de persoane care să se aboneze la fluxul tău RSS și să revină deseori, așteptând cu nerăbdare să afle mai multe despre ceea ce ai de spus.
Modul minunat de a vă eticheta Blogul sau afacerea este prin dvs. ca autor
Deoarece poți să devii mai personal cu un blog, oamenii încep să te cunoască puțin și ca persoană. Acest lucru te face să pari mai real și oamenii încep să aibă mai multă încredere în tine și în mesajele tale.
Din anumite motive, oamenii au încredere în site-urile web cu persoane identificabile în spatele lor. Amintiți-vă, atunci când faceți blog pentru afaceri, ar trebui să rămâneți oarecum profesionist. Poți deveni un pic personal – la urma urmei, asta te face să ieși în evidență, dar nu prea personal.
Postările trebuie să fie pe subiect
Dar majoritatea oamenilor care vă citesc blogul sunt acolo pentru a afla informații despre nișă, căutând soluții la nevoile lor. Păstrează-ți postările pe subiect, dar devino personal oferindu-ți propria voce în articolele tale.
Oferiți informații valoroase în postările dvs. de pe blog. Oamenii nu vor reveni la blogul tău mereu pentru a citi despre noile produse pe care le lansezi, cu excepția cazului în care lansezi niște lucruri cu adevărat revoluționare, inedite sau de interes.
Furnizați informații utile
Majoritatea vor dori să citească gratuit știri, sfaturi și trucuri din industrie, strategii speciale și alte informații importante. Deși este perfect în regulă să scrieți un blog despre lansările de produse noi, este de asemenea important să continuați să furnizați informații utile pentru ca cititorii să revină.
Urmăritorii unui blog sunt oameni adevărați
Nu pierde niciodată din vedere faptul că cititorii tăi sunt oameni adevărați. Știi ce îți place să citești într-un blog, nu? Vrei informații solide și tot odată ceva foarte util. Probabil că nu vă deranjează reclamele de vânzări ocazional pe un blog plin de informații grozave.
Oferiți informații de calitate
Dacă conduceți un blog de afaceri, este important să vă țineți cont și de cititori dar și de motoarele de căutare. Oferiți-le tipul de informații de calitate și vor reveni în continuare pentru mai multe. De fapt, cu cât le oferiți mai mult gratuit, cu atât vor deveni mai loiali și cu atât vor avea mai multe șanse să lucreze cu voi sau să vă cumpere produse în viitor.
Bloggingul este despre informare și educare
Blogging-ul este despre informare și educare. Dacă puteți face acest lucru, vizitatorii dvs. vor forma o legătură cu dvs. și vor fi siguri că vor răspândi vestea despre blogul dvs., astfel încât adresa URL să devină virală și să atragă un număr și mai mare de persoane în nișa dvs.