Scorul spam al unui site web
Tendința umană universal răspândită, este de a dori să cunoască primordial punctele negative ale unei situații, iar apoi să meargă către punctele pozitive. Cu toții am parcurs același traseu, în multe situații din viața noastră ? Faptul care te-a adus aici, este că te interesează verificarea scorului spam al unui site web.
Sunt foarte multe website-uri pe internet, ca număr, mod de construire, informații afișate, nișe stricte ale conținutului (content) afișat și multe alte diferențe. Unele pagini de internet sunt demne. Website-urile demne sunt cele care respectă liniile directoare corecte. De regulă aceste site-uri aparțin afacerilor internațional recunoscute (branduri), magazine online apreciate, meseriașilor care își fac cunoscute serviciile în meiul online. Promovarea lor este reală și îndreptată direct către publicul consumator.
Pe lângă aceste site-uri bune, demne și de încredere, unde informația este corectă, sunt și multe altele care website-uri nedemne de a fi luate în serios, ce ne înșeală încrederea. Acestea site-uri irelevante vor capăta în timp o eticheta de spam.
Vestea bună este că dacă un site web a căpătat eticheta de spam, nu înseamnă că nu există o altă opțiune. Chiar dacă un site web sau un blog are un număr mare de spam score, cu pași relevanți și respectând instrucțiunile corecte, proprietarul își poate reduce scorul spam.
Scorul spam primit de un website este reprezentat după cum urmează:
De obicei, nota se acordă pe o scară de la 0 la 17. Unde zero înseamnă demn de încredere și 17 înseamnă cea mai proastă tendință.
Dezavantajele unui scor ridicat de analiză a spamului.
Autoritatea domeniului, Autoritatea paginii și Scorul spam al unui website.
Motivul pentru care trebuie să faceți rețea (colaborări sau legături) cu alți proprietari de site-uri web, bloggeri și marketeri digitali este pentru a obține o clasare bună a paginilor website-ului, nu numai de la Moz, ci și de la motoarele de căutare.
Ce înseamnă dacă blogul dvs. are un scorul spam mare?
Dacă doriți să obțineți backlink-uri de calitate către blogul dvs. de pe site-uri web autorizate, cu siguranță acestea vor analiza scorul dvs. de spam, înainte de a face următoarea mișcare. De asemenea, specialiștii în marketing digital, creatorii de conținut nu vor încheia un parteneriat cu bloguri ce au un scor mediu sau ridicat de spam.
Motivul este că dacă blogul dvs. are un scor mare de spam, atunci clasamentul lor ca și promoteri va suferi o lovitură sau vor coborî. Mai rău, este posibil să primiți o penalizare de la motoarele de căutare pentru că urmați practici nedorite, încercând să creșteți rapid către acele prime poziții la care tânjesc toate website-urile.
Ce ar trebui să știți despre scorul de spam?
Dacă blogul dvs. are un scor de la 0 la 4, atunci acesta prezintă un risc scăzut. Și dacă scorul este cuprins între 5 și 7, este un risc mediu, dar nivelul de peste 8 poate fi marcat ca periculos.
Cu toate acestea, nu înseamnă că blogul cu scor spam ridicat a urmat practici neconforme cu liniile directoare stabilite de Google sau Moz. Poate fi, de asemenea, că proprietarul a urmat, fără să știe, câțiva pași, care au pus blogul său într-o lumină proastă. Cu toate acestea, alții care vizionează același blog vor avea suspiciuni și astfel pot pierde parteneriate valoroase pierzând legături bune de pe site-uri web autorizate.
Cum să verificați scorul spam al unui site web.
Este foarte ușor să vă verificați scorul de spam al website-ului sau blogului. Există diverse instrumente online pentru a verifica acest scor.
Click pe butonul de mai jos pentru a verifica scorul spam al unui website:
Împreună cu scorul spam, veți obține o multitudine de alte informații adiționale despre site-ul interogat, precum Autoritatea de domeniu (Domain authority) și Autoritatea de pagină (page authority).
Nivelul la care scorul spam al paginilor web afectează în SEO
Un website poate obține, de asemenea, un scor spam pentru fiecare pagină. Dacă site-ul dvs. web este nou, există șanse să vedeți un zero pentru scorul spam. Autoritatea de domeniu și Autoritatea de pagină vor avea, de asemenea, valori de 0 sau 1. Dacă site-ul dvs. web are un scor spam mai mare de 8, atunci trebuie neapărat să schimbați practicile de folosință viitoare.
Există diverse instrumente online, precum Ahrefs Site Explorer, unde veți putea vedea detaliile evoluției unui website.
Toate aceste utilitare au rolul de a vă ajuta să urmați anumite direcții corecte și să vă puteți cunoaște si corecta erorile, cum ar fi eliminarea backlink-urilor cu scor de spam primite de pe alte site-uri web nedorite. Poate dura câteva luni, dar este posibil să vă reduceți scorul spam la zero sau aproape de valoarea nulă.
Detaliile scorului spam
Dacă aveți backlink-uri de la site-uri web care nu sunt de încredere, atunci este posibil să obțineți un scor spam. Puteți seta acest drept obținând backlink-uri din surse autorizate și site-uri web. Este o provocare, dar consecvența și practica pot face ca site-ul dvs. web să obțină cele mai bune link-uri conform nișei dvs. Provocarea este timpul. Trebuie să aveți o strategie adecvată pentru a obține backlink-uri de pe aceste site-uri sau bloguri.
Aveți un blog mare, dar cu puține backlink-uri
Aveți un blog mare, dar cu foarte puține backlink-uri? În acest caz, conținutul acestuia poate fi de o calitate îndoielnică sau blogul conține informații despre produse de calitate. La urma urmei, nu multe site-uri web doresc să se asocieze cu un site care conține un conținut sărăcăcios sau fără sens. La fel de adevărat este și legat de urmăritorii acelui site.
Dacă începeți un blog, este necesar să aveți o strategie adecvată de câștigare a backlink-urilor.
Este posibil să aveți multe backlink-uri bune de la trei site-uri web puternice. Apoi, blogul dvs. va avea un scor spam în creștere. Conform Moz, este necesar să obțineți backlink-uri puține de la site-uri web multe în loc de un număr mare de link-uri dar de la doar câteva site-uri.
Link-urile Do-Follow și link-urile No-Follow.
Backlink-urile, există în două tipuri. Doar una dintre acestea două legături de urmărire pot provoca o schimbare în clasament, respectiv linkurile Do-Follow. Celelalte nu provoacă prea mult impact. Pentru un site web sănătos, trebuie să aveți o combinație de linkuri de urmărire unde un raport poate fi de 70 la sută Do-Follow și 30 la sută No-Follow.
Pentru ca site-ul dvs. să urce în clasament, acordați text de ancorare numai cuvintelor cheie specifice. Există multe hyperlinkuri care vizează un anumit cuvânt cheie sau termen. Când vine vorba de Moz, dacă procentul de linkuri referitoare la un anumit cuvânt cheie ajunge la mai mult de cinci procente într-un blog, atunci acest instrument va oferi un scorul spam.
Conținutul insuficient și alți factori pot afecta scorul spam al unui website bun.
Dacă aveți un blog care prezintă o reprezentare a abilităților companiei, este necesar ca blogul să fie umplut cu informații vitale. Dacă aveți un conținut de mai puțin de trei sute de cuvinte în articole și foarte puține titluri, atunci este puțin folositor motoarelor de căutare. Trebuie să aveți mai mult conținut, articole cu subiecte relevante, care indică nișa dvs., apoi, puteți obține un scor spam bun, adică apropiat de valoarea nulă.
De asemenea, rețineți, este posibil să aveți un conținut reprezentat prin articole mari, dar dacă conținutul nu este de bună calitate, atunci poate ridica scorul spam al blogului sau site-ului web.
Marcarea site-ului (Website Mark-up)
Un punct foarte argumentat în scorul spam, este Mark-up-ul site-ului. Ghidurile SEO, încurajează menținerea raportului de sub 25% între cantitatea de text și cod HTML. Motivul, un cod foarte scăzut iarăși poate conduce la o experiență nu atât de bună pentru motoarele de căutare și vizitatori, deci afectează scorul spam.
De asemenea, dacă textul articolului este de regulă insuficient, puteți utiliza minimizarea CSS și Java Script pentru a îmbunătăți experiența unui cititor pe site-ul dvs. web si a contra balansa raportul de cod în avantajul textului.
Legături externe ce impactează scorul spam
Să spunem, aveți zece categorii în blogul dvs. Dintre acestea, doar două categorii au legături externe care indică un număr mare de site-uri web. Această situație este cunoscută sub numele de „Link Farm” și poate da impresia manipulării motoarelor de căutare. De multe ori, aceste link-uri sunt de obicei link-uri plătite, iar Google vă poate penaliza blogul.
Sunteți un blogger care oferă un număr mare de linkuri externe în doar câteva articole? Această tehnică este urmată pentru a oferi unui alt site un scor mai mare în clasamentele de domenii și pagini. Această practică poate face ca motoarele de căutare să ofere un scor mare de spam și scăderi ale autorității domeniului referent si implicit și celui de referință.
Dacă doriți să câștigați bani prin intermediul site-ului dvs. web, atunci setați o reclamă în care oferiți linkuri externe către alte articole, în alte zone, cum ar fi în subsoluri sau bare laterale. Mulți nu vor cumpăra aceste link-uri, dar unii pot, cu condiția să permiteți un număr decent de link-uri externe ca fiind nerespectate (No-Follow).
Deși, nu există o regulă specifică cu privire la numărul de legături dintr-un articol sau o pagină web, este ușor de calculat pe baza pulsului unui cititor. Ție îți va plăcea un articol, dacă fiecare rând din articol are câte un text ancoră?
Legături interne ce impactează scorul spam
Este posibil să aveți categorii sau articole de nișă pe site-ul dvs. web și este bine să furnizați un număr suficient de linkuri interne între pagini. În alte legături, paginile web ar trebui să aibă legături între ele.
Un motor de căutare va oferii cu siguranță un scor general ridicat unui website sau unui blog, ce a urmat o strategie clară de legătură internă. Roboții de căutare sau roboții de tip crawlere sunt programați să identifice aceste legături cu sens.
Există unii bloggeri care au site-uri web în principal în scopuri comerciale. Aceștia ar putea face parte din rețelele private de bloggeri și vor avea conținut de calitate scăzută ce vor conține linkuri externe către un alt site web recomandat. Motoarele de căutare vor avea rareori încredere într-un site web în care articolele nu sunt legate între ele.
Fiecare motor de căutare este interesat să ofere cititorului un rezultat cît mai bun. Ca rezultat, cititorul trebuie să folosească în mod cât mai eficient timpul său dedicat informării proprii asupra subiectului căutat și găsit. Așadar în acest caz, penalizarea și scorul spam nu se vor aplica.
Exemplu. Citiți un articol. Prima propoziție ar trebui să se continue cu următoarea. Veți câștiga interes în continuarea articolului, altfel, veți recomanda printr-un link cititorului că poate trece la un alt articol pe care dvs. îl recomandați în detrimentul continuării lecturii pe site-ul propriu. Astfel, timpul petrecut de cititor pe site se scurtează. Aici va intervenii un alt factor negativ identificabil, denumit rata de respingere sau bounce rate.
Prezența informațiilor de contact
Fiecare motor de căutare va avea întotdeauna încredere într-un blog sau website care are informații de contact adecvate. Neavând această cerință de bază înseamnă că prezența online poate urmării o practică înșelătoare. Puteți afișa o adresă de e-mail înregistrată și, de asemenea, puteți pune butoane de socializare pe site-ul dvs. web pentru a oferi un aspect autentic și transparent.
Număr mai mic de pagini (URL)
Dacă aveți un site web, asigurați-vă că îl completați cu multe adrese URL, care prezintă un conținut valid. Este de evitat să vă rezumați doar la câteva pagini în blogul dvs.
Încercați să adăugați cel puțin patru articole în fiecare lună.
Subdomeniul și scorul spam
Site-ul sau blogul dvs. este creat pe un subdomeniu și este conectat la domeniul de nivel superior? Dacă domeniul de nivel superior se asociază cu activități de câștig de scor spam negativ, subdomeniul, deși fiind un site web de sine stătător, poate obține un scor spam direct proporțional. Deci, este întotdeauna mai bine să creați un site web cu un domeniu individual. Câștigi mai multă flexibilitate și control.
Lungimea denumirii domeniului (Domain leght)
Aruncați o privire la site-urile populare ale companiilor de comerț electronic. Acestea vor avea un nume scurt, atrăgător, în care puteți tasta fără a face greșeli de ortografie. Dacă numele domeniului este lung sau complicat, oamenii îi pot uita numele sau vor găsi prea obositor să îl reintroducă de fiecare dată în bara motorului de căutare. De asemenea, dacă fac o greșeală și aterizează pe un alt website similar, atunci va rezulta în mai puțin trafic direct pentru website-ul dvs.
Dacă site-ul dvs. este preocupat de o nișă specială, atunci înainte de a cumpăra domeniul este minunat să luați în considerare viitorii pași SEO și ceilalți factori de promovare online și offline.
Numere în numele de domeniu.
Nu uitați faptul că multe site-uri web au cifre în numele domeniului lor, precum Antena3. Așadar nu vă speriați căci totul depinde de voi și de practicile corecte urmate.
Așadar, sperăm că ați obținut suficiente informații din citirea acestui articol despre scorul spam. Evitarea sa este benefică pentru evoluția pozitivă a website-ului. Vă sfătuim să urmați practicile corecte și astfel să puteți obține o clasare bună în pozițiile motoarelor de căutare pentru prezența dvs. online.
Ai nevoie de
Domeniu web, creare Website, Hosting, Găzduire email, Blog, SEO